haha :P

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
var på badet og stellet sønnen min for kvelden istad, plutselig sier han Mamma du har har stor mage du.. eller nei mamma du har jo ikke stor mage for du har jo bare en baby oppi der ;) Han er så god <3
har noen av deres små kommet med noen gullkorn i det siste ? :D

Gammel?

Her fikk datter i huset vite det da jeg var 13 uker på vei.. Kommentar fra ho (12 år) etter mye tårer og glede..." Så d e dæffør du har lagt på dæ, mamma" thihi (e jo ikke så mye 2 kg da :) )

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Hehe herlige kommentarer :) Her fikk jeg høre at hvis det ikke var en baby i den store magen min, så hadde jeg hvertfall spist for mye mat :P

Gammel?

Her fikk datter i huset vite det da jeg var 13 uker på vei.. Kommentar fra ho (12 år) etter mye tårer og glede..." Så d e dæffør du har lagt på dæ, mamma" thihi (e jo ikke så mye 2 kg da :) )

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Hehe ei som sa det rett ut :P gutten min er 3 år om en måned ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Last edited:
Hehe herlige kommentarer :) Her fikk jeg høre at hvis det ikke var en baby i den store magen min, så hadde jeg hvertfall spist for mye mat :P
Så skjønn! Min er veldig opptatt av hva som er stort også hva som er lite ! Når vi var hos mamma sist gang spurte han om hun hadde spisa så mye mat siden ho hadde så kjempe stor mage også att han selv hadde liten mage .. det var godt hun bare tok det med et smil :P

Sønnen min er bare 2 år, men her om dagen sa han plutselig "mamma tjukk" og så brøyt han ut i latter! Skal sies at jeg har fått stor mage allerede! :P

Så skjønn! Min er veldig opptatt av hva som er stort også hva som er lite ! Når vi var hos mamma sist gang spurte han om hun hadde spisa så mye mat siden ho hadde så kjempe stor mage også att han selv hadde liten mage .. det var godt hun bare tok det med et smil :P

Haha herlig :D Godt hun til det med et smil ja ;) Hu min er også 3 år og veldig opptatt av hva dom er stort og lite om dagen ;) hehe

2åringen her i huset skal til stadighet kikke inn i navlen min. Legger øyet helt inni og sier: "Ja, jeg ser han! Jeg ser babyen! Han vinker til meg!" ;) he he

Sent from my iPhone using BV Forum
Sier han disse lange setningene? Her er vi på å sette sammen to ord-stadiet. :)

Hehe, isted så vi på ultralyd bilder av babyen, Så spurte jeg hvem er det da ? Så sier han: det er jo en apekatt ;)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Min sønn 4,5år sa: mamma, jeg skal hjelpe deg å få ut babyen. Skal bare ut å hente to pinner først.

Unga på jobben har begynt med denne. Du kan ikke være md på leken for du er så tjukk eller har stor mage :p

Back
Topp