Haha! Mødre! :P

VenterNummer2<3

Betatt av forumet
Var på besøk hos foreldrene mine igår. Spiste vafler å koste oss.
I 18 tiden fikk min far for seg at han skulle på trening, og stakk. Så min mor ser ut vinduet og venter på at bilen skal kjøre. Å i det bilen kjører snur hun seg håpefult mot meg og spør:
"Såååeh, hvor mange uker er du på vei?" Ble helt paff jeg, men fikk frem at jeg nermet meg 13. Hun ble sååå glad! Å var skuffet over at jeg ikke hadde sagt noe før! Skulle jo overaske dem jeg! :P Og hadde ingen planer om å komme ut av skapet ennå. Men Men, vi dro hjem, å mamma hadde fortalt det til min far da han kom hjem. Fikk en supersøt sms av en morfar som gledet seg veldig! Så på søndag får resten av slekta vite det. Mannen skal feire bursdagen sin med familie, så da får vi ta på lillegutt "storebror" genseren!
Vi som skulle vente til etter ordinær UL å alt!

Haha, ja sånn kan det gå :p Innimellom skjønner de nok mer enn vi tror disse mødrene..
Men koselig at de ble så glade da, både mammaen og pappaen din :D
Så gøy når man blir møtt med glede, er knall med sånne reaksjoner!

Vi "fortalte" det på lørdag som var.. Hadde besøk av svigermor (bor langt unna) og vi skulle på middag hos mamma alle sammen. Etter en stund så sneik vi oss inn på badet og tok på storebrorgenseren, og ba de andre gå ut i stua..
Siden det var venta enda mer besøk, så sa vi at vi hadde noe å fortelle før det kom fler..
De så ut som noen spørsmålstegn, og vi måtte bare si "men så leees da!" :p
Da brøyt de ut i latter! De syns det var kjempegøy og veldig koselig :D
Sambo ringte til pappaen sin etterpå, som også ble veldig glad :)

Ja, ble 10 kg lettere! Pappa gledde seg sååå til å fortelle det til alle!! :P Men fikk streng beskjed om å vente til søndag! :P Gøy at de også ble så glade. Er jo gøy å ha andre som gler seg sammen med oss! :) Even har fått storebror nisteboks også. Den skal han få bruke i bhg etterhvert tenkte jeg! :)

VenterNummer2<3 skrev:
Ja, ble 10 kg lettere! Pappa gledde seg sååå til å fortelle det til alle!! :P Men fikk streng beskjed om å vente til søndag! :P Gøy at de også ble så glade. Er jo gøy å ha andre som gler seg sammen med oss! :) Even har fått storebror nisteboks også. Den skal han få bruke i bhg etterhvert tenkte jeg! :)

Ser den, man er jo så spent på hvordan reaksjonen vil bli..
Hehe, tipper det er noen besteforeldre som tripper etter å få rooope det ut til alle! :p
Ble gitt streng beskjed her også, må nesten få fortalt det til de som trenger å få vite det personlig først..:p
Veldig gøy at fler gleder seg sammen med oss, og godt at man blir støtta :)
Så morsomt da! Den er nok noe å vise frem :D Har dere fortalt det til Even enda? :)

VenterNummer2<3 skrev:
Var på besøk hos foreldrene mine igår. Spiste vafler å koste oss.
I 18 tiden fikk min far for seg at han skulle på trening, og stakk. Så min mor ser ut vinduet og venter på at bilen skal kjøre. Å i det bilen kjører snur hun seg håpefult mot meg og spør:
"Såååeh, hvor mange uker er du på vei?" Ble helt paff jeg, men fikk frem at jeg nermet meg 13. Hun ble sååå glad! Å var skuffet over at jeg ikke hadde sagt noe før! Skulle jo overaske dem jeg! :P Og hadde ingen planer om å komme ut av skapet ennå. Men Men, vi dro hjem, å mamma hadde fortalt det til min far da han kom hjem. Fikk en supersøt sms av en morfar som gledet seg veldig! Så på søndag får resten av slekta vite det. Mannen skal feire bursdagen sin med familie, så da får vi ta på lillegutt "storebror" genseren!
Vi som skulle vente til etter ordinær UL å alt!

kanskje like greit at det kom ut nå da, tenk hvor skuffet hun ville blitt hvis hun ikke fikk vite noe før etter ordinær UL når dere er nesten halvveis emoticon

Vi har fortalt det til familie og venner, men jeg er nå bekymret for at en eller annen tulling skal komme å gratulerer på Facebook, synes liksom ikke det er nødvendig at hele verden vet det helt ennå...men enkelte sprer jo alt på FB og tenker seg ikke om før de kommenterer noe der!

Fortalte det til Even igår! Så gøy! :D
Meg: Even, kan du ta på deg denne genseren, så skal vi ta bilde å sende til besten?(storebror genser).
Even: Jaaa.
Meg: *Forklarer hva som står på genseren, og at han skal bli storebror. Mamma har baby i magen, så vi skal få baby i huset vårt, som skal sove i babysengen hans, nå som han har fått storgutt seng.
Even: MEN! Da blir jeg glad! Da er jeg SKIKKELIG stor gutt jo, kan ikke ha bleie da! Har pappa baby i magen også? Mormor da?.

Hehe, han skjønte det sånn ca da :P Var det første han nevnte når han våkna idag! Han ble plutselig så voksen! :P Og han ble skikkelig glad, å klemte meg rundt magen, å sa "hallooo?" til den! :P Han er jo bare 2,5, så hadde ikke forventa at han forsto så mye! :P

Caspian da? Har dere fortalt? :)

Hehe, så er det egentli deilig at det ikke er så hemmelig lengre da. Slapper litt mere av! :)
Facebook er skrekken her også, skal det "ut der", så vil jeg gjøre det selv, ikke at en ellerannen tomskalle MÅ vere først ute å gratulere meg på face! Ark! :P

Så skal si det til resten av venner+Familie på søndag, da er alle samla. Så skal jeg minne alle på å droppe facebook! :P

Oi, skjønte det skikkelig han da :D Så morsomt! :D
Har fortalt det til den kommende storebror ja, men han skjønner ikke stort..:p Han sier bare "Storebrooor :D" når han ser eller har på genseren, men ingenting utover det. Om vi sier "mamma har baby i magen sin" får vi et "nei!" tilbake :p

Facebook er no-no her også foreløpig.. Har sagt til alle at det er hemmelig enda, så de får unngå å si noe på face.
Syns forøvrig også det er deilig at det ikke er totalt hemmelig mer, så jeg kan snakke med noen, haha :p

Back
Topp