haha må le litt

Strikkeguri

Elsker forumet
fikk melding fra svigerinna mi i stad med et lite gullkorn fra tante gutten min på 6år:
han hadde snakka om at det var så dumt at alt var så dyrt, så svarte mora at ingenting er gratis, eller jo forresten å gå ut i frisk luft er gratis. så kommer det fra gutten: jeg vet en ting til, ROMANTIKK er også gratis[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] haha han er så skjønn!!

var igrunnen litt rart at en 6 åring begynnte å snakke om at ting er dyrt også og i tillegg så snakker han om romantikk [:D] hehe

da han gikk i barnehagen hadde han sagt til barnehage tantene: når jeg ser sandra så banker hjertet mitt litt ekstra[:D]

og en dag han skulle gå hjem fra skolen sammen med en jente i klassa (mora kom gående litt bak) så hadde han bært sekken til klasse venninna si hjem hehe skjønningen.

hehe nei de vokser ikke på trær de nei.  og en annen gang han og en venninne holdt på å renne på ski og snowboard i hgagen til mamma og pappa så hadde de fallt begge to, også hadde han så velsevoksent tatt av seg snowboardet å gått bort til venninna å hjelpt henne å ta av henne skia også bærte han de opp bakken for ho [:D] så han er omtenksom av seg!!

HEHE - det var et morsomt gullkorn. sånt må skrives ned!!!

hahah....

har en jeg og...

var i barneselskap her i uka og da var det dattra (på 6år) te hu eine venninden min kom å spurte meg:
Gjett om jeg er hos mamma eller pappa?
Jeg husket ikke helt ukene i den fam. så jeg tippet mamma siden de var der i selskapet.
Og ved siden av stod min stedatter og hørte på hun er 5år.
-Nei, sier hun jeg er hos pappa.
Og da sier stedattra mi og tar armen rundt venninden min sin datter og sier mens de går bort til bordet for å spise.
- Sånt har jeg også det. Jeg er litt hos pappa og litt hos mamma...

Det var så søtt at jeg ble helt mål løst....

Hihi,de er så søøøte disse små

God oppdragelse kaller man dette :) Så koselig å høre sånne historier! [:)]

Back
Topp