Haha, lurer på om vi er avslørt?

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Sykepleiersvigerinna mi kom bort til mannen og spurte: "hmm.. Så ho går på blodfortynnende?"
Hadde selvsagt satt boksen igjen på kjøkkenbenken. Mannen kom med et skikkelig teit svar, og ho bare: "eh, man bruker ikke sånne medisiner for DET!" :-P I tillegg greide jeg ikke å spise kake på besøk hos svigers i dag, var bare så kvalmende, og sykepleiersvigerinna mi var der jo da også :rolleyes:

De vet forresten om de to SA'ene etter jul, så mulig ho klarer å koble det. Får vel snart spørsmål ;-)

Nei, ho har nok sine tanker;-) mannen spurte meg i tillegg rett foran svigerfar tidligere om det gikk bra med meg? Haha:-p svigerfar trodde jeg var syk, og jeg bare : "hvorfor skulle ikke alt være bra?" tror han prøver å plante småspor om graviditet, uten å si det direkte;-)

Er ikke farlig om de får vite det, men hadde vært koselig og hatt med et ul bilde fra tidlig ul, håper jeg får time om et par uker;-)

Det er litt ekstra koselig da ja :D hadde med bilde selv men er ikke så lett å se noe :p hehe hvertfall ikke så tidlig :)
Håper du får kommet inn på ul snart :) hvor langt er du på vei? :)

Er 4+ noen dager bare. Testa positivt for en uke siden:-) har jo ingen anelse om når el var, men tror det var for ca 16-17 dager siden om jeg kjenner kroppen rett:-)

Godt jeg ikke er alene om å kanskje bli "oppdaget " tidlig.
Var hos legen og hadde da med samboeren min, og så møter vi tanta mi på venterommet. Tror ikke hun kjøpte den historien om at vi bare hadde en bil og skulle samme vei

Back
Topp