Haha hormontroll......

Linselusen

Linselusen
Jeg er virkelig helt ute å kjører for tiden... Jeg er så ustabil, og blir lett sint og surrer mye med alt :p

I dag fikk jeg ett utbrudd og ble sint for en bitte liten fille ting..
Da sier sambo så fint..

"jeg vet du er gravid.. Men f### du er jo blitt helt rar! "

Hehe roet meg noen hakk og fikk kvittet meg med trollet for en liten stund ;)

Noen flere? Jeg sliter med å holde unna trollet i meg :/

Haha unnskyld at jeg ler men kjenner meg bare så altfor godt igjen selv desverre :p
Hahaha syntes evig synd på min samboer :p

Ikke merket så mye på det denne gangen enda, men det kommer nok;) Gjorde det sist så:P

Hehe.. Godt å se... Med guttene var jeg ganske normal... Hadde beina godt plantet på jorden.. Men ikke denne gangen :p syntes også veldig synd på sambo, som skal leve med dette..

Har merket jeg har litt mer temperement, og at jeg griner lettere, men så har jeg hypersensitivitet (HS) så det kan være ganske normalt at jeg griner ofte, men det at jeg er blitt lettere sint eller irritert nå er rart fordi jeg pleier å være veeeldig positiv og rolig :P

Kan plutselig hisse meg veldig opp over ting jeg hører andre si (som jeg ellers kanskje bare ville ristet på hodet av) - tror mannen synes det er litt komisk enn så lenge ^-^

Kjenner meg absolutt igjen. Har veldig kort lunte for småting :(

Blir veeeeldig lett irritert og sint her også. :p Skal absolutt ingenting til :o
min sambo skjønner som regel ikke bæret over hvorfor jeg er så sint, som igår da, vi skulle ut å gå tur med hunden, og jeg ble såååå sint fordi nedoverbakkene ble oppoverbakker når vi skulle hjem. :p Off. Da sa han "jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg skal takle gravide damer" hehe.
Er ikke noe særlig lei meg eller gråter lett, men merker at hvis noen rundt meg gråter, som f.eks sambo, så blir jeg sint. :S Skjønner ingenting.

Haha.. Jeg blir faktisk ganske sint bare fordi han sitter på ipad en om kvelden, i stedet for å se på noe dårlig tv program på tv sammen med meg...... Kunne ikke brydd meg mindre egentlig... Blir ikke lei meg og gråter ikke, men blir bare sint og irritert for alt og ingen ting...

Uff ja, har en lettere oppgitt mann her om dagen. Tror nesten han gleder seg til skolen starter igjen så han får reist tilbake på hybelen i ukedagene :-P men han er fantastisk tålmodig og god! Jeg skjønner godt hvorfor han blir litt overgitt til tider :-)

"Årh.. Du er bare så... Gravid!!!" hilsen oppgitt mann ;-) haha. Griner og blir fort sur, stakkars..

Haha.
Hadde en hormon kule i dag. Det er helt skrekkelig! Denne gangen gikk det utover gubben. Sist pga en uomtenksom handling fra han som styrer stallen. Glad jeg hadde fortalt han at jeg var gravid tidlig :P

Hater hormoner. Det er kjipt rett og slett. En liten capers blir til en mango.

Haha! Kjenner meg så igjen altså! ;) Her om dagen begynte jeg nesten å gråte fordi min kjære hadde slettet et opptak av en episode med Home & Away! Da vet du at du er gravid, da :p

Haha! Kjenner meg så igjen altså! ;) Her om dagen begynte jeg nesten å gråte fordi min kjære hadde slettet et opptak av en episode med Home & Away! Da vet du at du er gravid, da :p
Haha:-D

Har vært pottesur og irritert på sambo i hele dag, og er det akkurat NÅ også, så derfor synes jeg absolutt IKKE synd på han heller... Enda ;)

Back
Topp