Haha! Hormoner

haha ja er sånn jeg også. emoticon

Heheh *LER* Sorry :P
Måtte og le av det innlegget ditt på generell..hormoner...tenk at en så uskyldig og morsom tråd kan utvikle seg til å bli snakk om innleggelse, tvangstrøyer og alvorlig sinnsyk!!!! HAHAHA

LilleGutten/Spire2011 skrev:
Heheh *LER* Sorry :P
Måtte og le av det innlegget ditt på generell..hormoner...tenk at en så uskyldig og morsom tråd kan utvikle seg til å bli snakk om innleggelse, tvangstrøyer og alvorlig sinnsyk!!!! HAHAHA

Ja, er helt villt! Folk tar av! Jeg ler av utbruddene mine, for jeg kommer med helt usakelig piss:P Og samboeren tør jo nesten ikke å si noe, for da blir det jo værre:P Jeg kommer listende tilbake og sier unnskyld da:)

Hormoner ja...har vel akkurat hatt mitt første seriøse hormon-anfall her! Jeg har jo ingen samboer som kan utløse slikt, så da måtte det en drøm til. Gråt ikke når jeg våkna, men etterhvert når jeg tenkte på drømmen så knakk jeg totalt sammen, strigråting og tårene fossa. Nesten umulig å få stoppa det. Sånn gjør jeg IKKE til vanlig, hehe..

Ellers begynte jeg nesten å gråte fordi jeg svetta sånn når jeg gikk til jobb her om dagen, men fikk heldigvis tatt meg inn igjen hehe... Tydelig at det er noe på gang :P

Back
Topp