haha! griner av norske talenter!!

Superteam

Forumet er livet
for de som var flinke da, og når alle i salen reiste seg, ja da grein jeg! Hahaha.....

Jeg må kanskje begynne å lage kaken jeg skal lage i dag...!! Begynner jo å bli litt sent!! Skal i dåp på søndag og denne herligheten er best om den er laget minst 1 døgn i forveien, så fredag kveld er flott når den skal spises på Søndag :)

Skal lage OREO kake forresten!!!! MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Du er ikke den eneste[:D]
Grein når jeg leste i en bok jeg kjøpte om ting man måtte pakke i bagen til man skal føde... Skal ikke mye til.. Idag grein jeg når jeg ga samboeren gave[8D]

Jeg er ikke sååå følsom ellers! Er bare tv foreløpig her!! Har jo tydd til tårene før, men ikke SÅÅÅÅ mye som jeg gjør nå!! Må le litt av meg selv!! :)
Kan jo ikke gjøre så mye annet :)

Nei det er ikke jeg heller[:)] Blir nok mye tårer og latter om hverandre fremover[:D]

jeg elsker delfiner!!! å da vi var i egypt i desember 08 så vi delfiner:):):):)

har prøvd på zakynthos og alanya og men uten hell! Så da vi så delfinene i egypt svæmte de med båten heeeeeelt foran og der satt jeg!! Var 4 stykk av de og!! :) Det var en helt fantastisk opplevelse!! Litt synd de ikke kom FØR, da vi snorklet i revet. Men fikk jo sett de på nært hold og har en nydelig video av de :):)

Får håpe du og får oppleve det en gang!! er jo bare å hive seg på disse "se delfiner ++" båtturene i syden :)

Back
Topp