IsThaBeth skrev:
Denne tråden er jo faktisk helt latterlig. Mange her har tydeligvis et problem med Frp, helt greit det. Men da må dere heller fremme "deres" parti i stede for å desperat forsøke å rakke ned på Frp. Og om dere skal rakke ned på dem, så finn en gyldig grunn for å rakke ned på dem.heidu skrev:
Denne VGsaken Løsa linker til handler om en mann fra Kvinherad som er Sykepleier, 6 varamedlem tl kommunestyret i Kvinherad, han er også varmedlem i både helse-og udanningskommiteen.VG vinkler selvfølgelig overskiften sin slik at den skal lage blest. Og dere går jo rett på limpinnen ; "Herregud sa hva Frp har gjort igjen!!" Hvis dere leser litt mer en overskriften ser dere at det ikke er heeelt sånn ;-) Vi kan da like så godt la oss sjokkere av at han er sykepleier eller at han er medlem i helsekommiteen.
Og hvis man slår til å leser hele artikkelen, ser man at han mener overvekt er selvvalgt, derfor skrev han dette for å lage litt blest og diskusjon rundt dette. Og man vet jo folk går i FISTEL om det blir nevnt at overvekt er selvvalgt.
Uffda, Vg som vinklet det slik at det ble blest og alle idiotene gikk rett på, mens han hadde ikke vinklet det for å få blest, eller var det det han hadde gjort, eller hvordan var det nå igjen? Jeg er forvirret. Og om en er hundreste varamedlem, så bør en ha såpass sirkulasjon i toppetasjen at en vet hvordan en skal fremme saker og være klar over at ting en skriver på nettsteder eller ytrer offentlig, vil, og kan bli brukt i mot deg.
Les innlegget mitt 1 gang til, hvis du er forvirret :-)
Ja, han fyren der var en tosk, har ikke noeprblem med å være enig i det! Forsvarer ikke noe av det han sier jeg. Men det er ikke Frp som kommer med disse utsagnene, han kommer med dem som privatperson, det er tydeligvis det som er litt vanskelig og forstå...