Haha! Er tilbake fra UL !!

Escuro

Forumet er livet
[:D]

Jeg hadde UL i dag morges, var ganske sikker på at det måtte være en liten jente inni der, siden svangerskapet har vært så annerledes enn da jeg gikk gravid med storebror for 7-8 år siden. Hadde ikke noen magefølelse på det sånn som sist, men tenkte det var logisk at det måtte være jente siden jeg har bekkenløsning denne gangen, har gått ned flere kilo i vekt og har foretrukket blomkål fremfor sjokolade.

Men neida, der inne gjemte det seg en lillebror [:D] Så nå er tickeren min forandret. Min kjære var helt i ekstase over UL-bildene, fikk med oss 8 stykker, og jordmoren var kjempedyktig og forklarte hver lille ting vi så, ned til den minste fingertupp [:D]

KJEMPEGLAD!!!

Hipp Hipp!
Dette er det store gutteåret:)

Tydeligvis, er ganske stort flertall av gutter her inne nå [;)]

Gratulerer med overstått ul. Var selv der til morran og vi venter en gutt vi også.

Gratulerer med en GUTT i magen

- får håpe Mars forumet ordner kjærster til alle guttene her inne da  hi hi hi

Gratulerer! [:)][:)][:)]

Har hatt det nesten likens som med deg med tanke på forskjeller mellom svangerskapene.
Har begynt å forberede meg på at jeg også får en gutt nr 2. Skal på UL i morgen, blir spennende å se[:)]

Hehehe [:D] Blir spennende å se, du får gi en tilbakemelding.

Gratulerer så mye med gutt i magen [:)]

Gratulerer så masse=)

Tror det blir jente her i gården jeg, siden alle får gutter;) Men finner det vel ut på ordinær ul, om noen uker:))

Gratulerer så mye m lille gutten i magen!!![:D]

Takketakk [:D]
Har plutselig litt rosa tøy til overs, så vi får gamble på lillesøster neste gang [;)]

ÅÅÅH, gleder meg sånn!!!

Gratulerer med  Prinsen[:)][:)][:)][:)]

Gratulerer med en liten gutt i magen :)

Back
Topp