Haha! Detthe sågj morsomt yt!

den er morsom, handler om en huns som er genetisk fo4deler med at den eldres på en annen måten den vanlige mensesker og forskere forsker på hunden for å finne kilden på ungdomhet. en mann blir bitt av hunden og blir en huns selv :)

Sjønte ikkje så massse av det men de går bra :D eg får søke den opp sienare i kcveld :D hehe

er en barnefilm, morsom deen :) liger godt barenefilmen somd u kanse ser på boildet mitt:)

åå, eg eeeelska barnefilma! dei e jo dei kjekkaste! Sånn som 2 på rømmen, brave osv, kunne sett på barnefilma sikkert lovet ut :P Men kjøresteb begyner og syns vi ser litt masse av det og disney filma :)

åå, eg eeeelska barnefilma! dei e jo dei kjekkaste! Sånn som 2 på rømmen, brave osv, kunne sett på barnefilma sikkert lovet ut :p Men kjøresteb begyner og syns vi ser litt masse av det og disney filma :)

Sååå bra jeg ikke aer alene om det sa :) har du noen favoritter?

Sååå bra jeg ikke aer alene om det sa :) har du noen favoritter?

En gammal favoritt er svaneprinsessen 1,2 og 3! Elskar dei filmane <3 Anastasia! ah, prinsesse! hehe :D Ellers nyare filma, så holdt eg på og dø av 2 på rømmen og istid blandt anna :) Har du noken favoritta?
(eg e vist veldig flink og skrive fort på pc, ensten ingen skriveleifa :P)

En gammal favoritt er svaneprinsessen 1,2 og 3! Elskar dei filmane <3 Anastasia! ah, prinsesse! hehe :D Ellers nyare filma, så holdt eg på og dø av 2 på rømmen og istid blandt anna :) Har du noken favoritta?
(eg e vist veldig flink og skrive fort på pc, ensten ingen skriveleifa :p)

å jeg elsker istid 1 kan de den mange ganger blir ikke lei :) ellers er bravve og rive rofl en ny favoiritt :)

å jeg elsker istid 1 kan de den mange ganger blir ikke lei :) ellers er bravve og rive rofl en ny favoiritt :)

Den er kjekk! Likar brave og, og rive rolf sovna eg i når han var hadde vert litt inni den godteriverden er dei kjørte sånne bila! Kjæresten tenkte eg måtte få sove -.- Så den må eg se opp igjen!

Back
Topp