Haha.. det lønner seg å sovne på sofaen!

ORIGINAL: Lissyjane

HAHAHA! Gud så herlig

jeg vet.. kunne ikke fått en bedre start på morran nå![:D]

Aww han er glad i mammaen sin han[:D]

Åh, høres ut som en herlig liten gutt [:)][:)] "Stakkars mamma, nå fortjener hun litt oppvartning", hehe... Søøøøt [:)]

For en skjønning!! Det er så herlig med sånne barn!! [:D]

Bra han passer på mamman sin!

Så utrolig herlig og omsorgsfull gutt

Så herlig!! [:D][:D]

Jeg slokna i går etter jobb (gubben var hjemme vel og merke) og jeg våkna av at ungen klatra på meg og sa hun klatra i fjellet. [X(]

ORIGINAL: Labambie

Så herlig!! [:D][:D]

Jeg slokna i går etter jobb (gubben var hjemme vel og merke) og jeg våkna av at ungen klatra på meg og sa hun klatra i fjellet. [X(]

[:)][8D] så hyggelig da [:D][:D][:D][:D]

Herregud jeg har duppa maaaaange ganger! Da må jeg vel være en dårlig mor jeg da!?
Men med TO gutter som ikke vet hva søvn skal være godt for så har den "dårlige" og superslitne mamman "hvilt øynene" opptil flere ganger i uka! hehe...

Men man blir vekket så snart de er lei av å leke med hverandre... Da helst av en finger stukket en halv meter inn i nesen, eller en søkkvåt muss midt på munnen!! [8D][:D] Ja, eller at man rett og slett blir brukt som trampoline... "Åy mamma har trampoline i magen" som han sa! [8D][&:][;)][&o][:D][:D]

sååån søtt!!
det er utrolig hva de får til de små, hvis de bare vil...

Guri så søtt gjort![:D]

Hender eg og blunder på sofaen etter vi har stått opp, da vekker han meg når han er lei av å se på tv eller lei av å leke aleine[;)]

Å så herlig[:)] Blir så snill og god, med en snill og god mor[:)] God rollemodell!

ORIGINAL: Ida82

Å så herlig[:)] Blir så snill og god, med en snill og god mor[:)] God rollemodell!

takk[:D]

ORIGINAL: Ida82

takk[:D]

ORIGINAL: snuppis!

For en uansvarlig mor du er [&:][&:][&:][&:] KJERP DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Flinke Oliver som tar seg av mamma'n sin [:D]

[8D][:D]

Hihihihi! Så herlig[:D]

Jeg sovna også på sofaen i dag. Et kvarters tid mens drømmehagen gikk. Men jenta mi på 8 mnd hadde verken laga frokost eller satt på oppvaskmaskina... [>:] Hva søren har jeg gjort galt? Tror jeg sender henne over til deg jeg[8D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Hihihihi! Så herlig[:D]

Jeg sovna også på sofaen i dag. Et kvarters tid mens drømmehagen gikk. Men jenta mi på 8 mnd hadde verken laga frokost eller satt på oppvaskmaskina... [>:] Hva søren har jeg gjort galt? Tror jeg sender henne over til deg jeg[8D]

send henne hit.. skal få henne til å vaske huset jeg[8D][8D]

Back
Topp