Haha, de drømmene...

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
I natt drømte jeg at jeg gikk og håndmelka meg på åpen gate mange måneder før jeg skulle få ungen (for de som ikke vet hva det er, så er det akkurat det ordet beskriver det, man drar i brystvortene for å få melk ut) og ja, det spruta godt med melk faktisk, imotsetning til forrige gang da jeg ikke fikk opp produksjonen.. :P

Hehehe mye en kan drømme ;-) jeg hadde så melkespreng sist at jeg måtte på do og klemme ut litt husker jeg men ikke akkurat på åpen gate hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hahaha herlig!!
Jeg drømte at gutten min døde, så jeg frøys han ned sånn at jeg kunne passe på han til bebien i magen skulle komme ut :o herlighet :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahaha herlig!!
Jeg drømte at gutten min døde, så jeg frøys han ned sånn at jeg kunne passe på han til bebien i magen skulle komme ut :o herlighet :p

Wow:/ håper jeg aldri drømmer det om datteren min:( huff, må være forferdelig å drømme sånt. Men man blir glad når man våkner og innser at det bare var en drøm

Wow:/ håper jeg aldri drømmer det om datteren min:( huff, må være forferdelig å drømme sånt. Men man blir glad når man våkner og innser at det bare var en drøm
Ja det ble ganske mye ekstra tvangskos på han dagen etter :p

uff mye rart man drømmer..Jeg drømmer mye om fødsel eller att mannen er utro:eek:Så jeg er nesten sur på han når jeg våkner:)haha

Jeg har drømt om langemann i noen netter. Han har bare dukket opp over alt. Sikker fordi jeg så han på hotell cæsar her en dag jeg svitsjet fordi tv2... men plagsomt..

Back
Topp