Haha, bukse problemer;)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Oh no! Jeg hadde ikke vasket gravid buksene mine til i dag!! Sjekk hvor teit dette blir på jobb ;) Hahahaha ImageUploadedByBV Forum1410415614.432453.jpg
Litt dårlig bilde, men bukseknappen vil ihvertfall IKKE igjen ;)

TuMmY LoVe

Så et triks på tv igår. Strikk mellom åpningen og over knappen. Og så har du en topp som ligger over buksa :-)

Når begynner man med gravidbukser btw? Føler meg jo oppblåst og olabukser frister ikke, men har liksom ikke følt det helt naturlig enda, før det virkelig er mage...

Når begynner man med gravidbukser btw? Føler meg jo oppblåst og olabukser frister ikke, men har liksom ikke følt det helt naturlig enda, før det virkelig er mage...

Er vel ikke noe fasitsvar der :p Veldig behagelig å ha på seg ;) Jeg har ikke tatt i bruk de fra forrige svsngerskap enda, men går for det meste i joggebukser/kosebukser :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må nok investere i mammabukser snart .

Jeg kjøpte rundt uke 8 forrige gang. Men det var i grunn mest pga at jeg var så kvalm, og følte jeg ble mer uggen av å ha press på magen. Veldig deilig med gravidbukser :D

Har ikke tenkt på å anskaffe meg noen enda. Så får se når det er behov for det :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Var på HM idag, og ble overlykkelig når jeg så at mammabuksene nå var sånne uten den stramme kanten!!! Var jo kjempegode å ha på!

Men så kom jeg hjem... Og etter å ha gått med den nye buksa i 3 min har jeg heist den opp 48 ganger, den bare glir ned... Kan jeg håpe at den holder seg bedre oppe når magen kommer...?

Samme følelse med hm buksene.. Har to.. En svart som bare sklir ned og en ola som holder seg greit oppe... Fikk ikke på meg mindre str.. Så de er ikke for store heller... Ellers er de helt himmelske å ha på seg håper de henger litt bedre på nå magen blir enda større :) vanlig bukser kan jeg glemme nå...

Fikk mammabukse fra hm i posten i går. Denne kommet jeg nok til å bo i. Så utrolig deilig når det ikke strammer :)

Det går kun i mammabukser her også.. Er så kvalm og oppblåst, så jeg orker ikke noe press mot magen..

H&M hadde tidligere noen mammabukser som var helt supre å bruke før magen kom for fullt. Litt tykkere strikk i livet på de og ikke så høyt tøystykke.. De var bare rundt sideflesket med en skjæring ned foran om dere skjønner... De var kjempegode å bruke og datt ikke ned..

Har spurt etter de flere ganger nå, men er ikke inne.. Har sett en og annen på salgsstativet, men da i feil str.selvfølgelig..

Back
Topp