Hagemøbler!

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hvordan hagemøbler har dere, eller skal dere kjøpe nytt? Vi har kun et lite rundt stålbord og to stoler som hører til, så her blir det nytt [:)] Er veldig glad i stål, men syns også det er veldig pent med mørk kurv (har det et annet navn? [8D])

Her er det vi sikler på, men gud for noen priser!!

Syns også det er veldig pent med hvit kurv!! Ikea har fått inn masse vårstæsj [:D] Her er det jeg likte derfra!

Så de hadde noe ala de øverste på europris sist jeg var innom...Kanskje ikke samme kvalitet da men..Billigere i hvertfall[:)]

ORIGINAL: SollI

Så de hadde noe ala de øverste på europris sist jeg var innom...Kanskje ikke samme kvalitet da men..Billigere i hvertfall[:)]

Ja siklet på deg selv...Men er jo søren meg glassbord..Tror ikke det er smartest her med min lille rønner...

Ser for meg han kommer med gravmaskinen for å vise mamma....[8D]

Oi det skal jeg sjekke ut! [:D]

ORIGINAL: Madde34

Ja siklet på deg selv...Men er jo søren meg glassbord..Tror ikke det er smartest her med min lille rønner...

Ser for meg han kommer med gravmaskinen for å vise mamma....[8D]

Okay[:D]Hehe,nei er nok kanskje ikke det smarteste da..Husker bare jeg så de møblene hvertfall[:)]

Jepp, vi var der å henta baderomsinnredning...den reliant 120...kirsebær, kun 7990 for den synes jeg var billig...

ORIGINAL: Sindi_82

www.fixshop.no

Tusen takk.

Nå har jeg bestilt hagemøbler (på tross av en metet snø på verandaen). Det var jo sååå billig der, og det ligger kun 15 minutters kjøring herfra[:D][:D][:D]

Ååå, sånne hagemøbler sikler jeg også på!
Men tror ikke det blir nye hagemøbler før til neste år, for da har mannen lovt at den faste paviljongen/hagehus han skal snekre er ferdig!

syns at den gruppa øverst til høyre er så lekker jeg.MEN fy for noen priser det er på dem[:'(]Liker den de har på plantasjen til 15000 også.

de øverste bildene er vell cane line møbler??

det er lagd av hularo fiber. det er kjempesterkt og gjennomfarget, slik at det ikke bleknes. det tåler å stå ute i all slags vær og vind, sommer som vinter.

det koster, men det er skikkelige møbler da...

Back
Topp