Hagemøbler

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hva har du på din veranda/terrasse?

Og er det noen som har denne? Vi har bare hatt vanlige hagestoler i tre og tilhørende bord, men det er nå iallefall 15 år gammelt og iallefall stolene har sett sine beste dager... Vi har glass/metallbord med regulerbare stoler nede i hagen, og har snakket om å ha noe sofaaktig oppe på verandaen.
Vi har nå holdt på å pusse og beise stolene, men jeg er litt usikker på hva jeg synes...

Samboer er litt skeptisk til å bruke mye penger på det, og så vet vi ikke om vi kommer til å sitte mye der ute... Var nesten ikke der ute i fjor, men egentlig mest pga været ikke var så bra når vi var hjemme.
Men så er det jo mulig man bruker det mer om det er godt å sitte i, og nå i sommer blir vi jo mer hjemme.

Men så er det det med sittekvalitet og pris nå som jeg går på aap...

Jeg har sett på denne serien på europris, og tenker at for 8000 kr så må det da funke? Er det noen som har det?
For 6000 kr skal vi kunne bruke...

Er det noen som har erfaring med dette settet, eller er det noen andre som er bedre men i samme prisklasse?

Vedlegg

• Screenshot_20200419_152606_org.mozilla.firefox.jpg
    Screenshot_20200419_152606_org.mozilla.firefox.jpg
    31,1 KB · Visninger: 47
Vi har pallesofa og skal bygge bord av palle og pallekarmer, som også skal fungere som putekasse

Har ikke akkurat den, men vi kjøpte hjørnesofa med spisebord for et par år siden, og jeg elsker det.

Kjøpte akkurat den for ca 2-3 uker siden. Fikk på tilbud til 6000 kr. Veldig fornøyd foreløpig. Ville ha rottingsofa og høyt bord. Ville heller ikke kjøpe til over 10.000 etc pga småbarn

Jeg har sett litt på denne, har lyst men må finne ut hvordan evt bruk ville blitt og hvor i hagen best å ha den

Kjøpte akkurat den for ca 2-3 uker siden. Fikk på tilbud til 6000 kr. Veldig fornøyd foreløpig. Ville ha rottingsofa og høyt bord. Ville heller ikke kjøpe til over 10.000 etc pga småbarn
Er den god å sitte i?

Og hvordan er det for litt lange personer med tanke på høyde i ryggen?

Er den god å sitte i?

Og hvordan er det for litt lange personer med tanke på høyde i ryggen?

Både god til sitting og ligging.
Jeg er ganske lav,så vanskelig å si.
Mannen min er ganske høy,og synes den er god. Hadde vært enda bedre med enda høyere rygg,men er vel ikke så lett å få tak i på sofaer etc, man må vel nok over til stoler da..

Hva har du på din veranda/terrasse?

Og er det noen som har denne? Vi har bare hatt vanlige hagestoler i tre og tilhørende bord, men det er nå iallefall 15 år gammelt og iallefall stolene har sett sine beste dager... Vi har glass/metallbord med regulerbare stoler nede i hagen, og har snakket om å ha noe sofaaktig oppe på verandaen.
Vi har nå holdt på å pusse og beise stolene, men jeg er litt usikker på hva jeg synes...

Samboer er litt skeptisk til å bruke mye penger på det, og så vet vi ikke om vi kommer til å sitte mye der ute... Var nesten ikke der ute i fjor, men egentlig mest pga været ikke var så bra når vi var hjemme.
Men så er det jo mulig man bruker det mer om det er godt å sitte i, og nå i sommer blir vi jo mer hjemme.

Men så er det det med sittekvalitet og pris nå som jeg går på aap...

Jeg har sett på denne serien på europris, og tenker at for 8000 kr så må det da funke? Er det noen som har det?
For 6000 kr skal vi kunne bruke...

Er det noen som har erfaring med dette settet, eller er det noen andre som er bedre men i samme prisklasse?

Har ikke akkurat denne men har samme møblemang i serien Naxos som vi kjøpte på Europris i fjor for litt over 5000,-. Er kjempe fornøyd med det. Ser pent ut, syns den er god å sitte i, bordet er høyt nok til at man kan spise ved det. Fikk også kjøpt trekk til å ha over slik at det beskyttes mot dårlig vær og solblekning (når vi ikke er hjemme).
Foreldrene mine sverger til Europris sine utemøbler, har brukt de i over 15 år og de er like fornøyd (har byttet 2-3 ganger på de årene, men ja, fornøyd er de). :)

Vi kjøpte vårt på europris for 3 år siden og det har holdt veldig godt. Kun er par knapper på putene som har dette ut. Og vårt står ute (ikke putene) under pressening om vinteren, uten at det har hvert noe problem.
Veldig fornøyd med det og det blir brukt veldig mye.

Vi har naxos sofsgruppe fra europris som vi kjøpte for ca 3 år siden. Den holder nå på å gå i stykker. Vi har hatt det stående ute i to sommersesonger og ellers vært lagret i garasjen, men nå etter vi flyttet i november og har hatt det i vinterhagen er det blitt noen skikkelige søkk og rottingen har knekt der man sitter. Så vi må kaste det. Nå har ikke vi hatt trekk, men trodde det skulle tåle såpass.

Ikke akuratt denne men begge søstrene mine har to ulike tidligere modeller av lignende hagemøbler fra Europris og har faktisk synes de har vært mye mer behagelige enn enkelte dyrere varianter jeg har testet andre steder:-)

Back
Topp