Hagemøbler??

Kattepus84

Elsker forumet
Idag skulle vi på ikea å kjøpe no hagemøbler som var på salg...
Sa til mannen at vi må være der når det åpner, for det blir fort utsolgt og det er bare tull å kjøre frem og tilbake for ingenting. Han var veldig enig, men alikevel la han seg ikke før 3-4 tiden i natt, og da var jo han selvfølgelig ikke klar til å stå opp kl 8 idag.. Så vi var ikke på ikea før kl var 11...2 timer for sent...og guess what, det var selvfølgelig utsolgt!!!! [:@][:@]

Så nå sitter jeg her å tråler nette for å finne hagemøbler andre steder..
Hva slags hagemøbler har dere? Eller hva har dere planer om å kjøpe eller ønsker dere?

Jeg har mest lyst på rotting...både i sofagruppe og spisegruppe.....
(den på ikea var jo i tre, men det smarte var at bordet hadde klaffer på begge sider og derfor kunne ha plass til 10 stk rundt bordet...)

Har dere noen tips om hvor det er billigere enn andre steder f.eks?? Vil jo ha kvalitet, men ser at mange har de samme gruppene til helt forskjellige priser......Jeg er jo litt gjerrig, så jeg vil jo helst ha alt til halv pris [8D] hehe

Tror ikke vi har råd til å kjøpe både sofagruppe og spisegruppe samtidig...Så hva ville dere hatt om dere måtte velge en av delene??
Ser for meg at jeg vil sette stor pris på å legge beina opp i sofa'n ute å slappe av i sommer....både før og etter baby'n kommer... Men det er jo ikke så enkelt å sitte å spise middag i en sofagruppe...Da er det jo enklere med spisegruppe....Men den er jo ikke no koselig å sitte å slappe av i....
Hmmm.....vanskelig dette gitt....[&:]

[;)]

Det går jo an å investere i en ålreit sofagruppe og eventuelt ha en spisegruppe som er billigere? Plastikkversjon eller noe? Så kan man flytte over i sofagruppen når man har spist [;)] Du kan sikkert finne noe brukt på finn.no også, for det er mange som kjøper seg de fine utemøblene nå.

Så de hadde tilbud både på Europris og Plantasjen her på Elverum.. [:)]

Anbefaler deg å kjøpe vedlikeholdsfrit (altså ikke tre).. Kjekt med alt man slipper å gjøre noe med :) Sofagruppe høres jo herlig ut nå som det blir sommerbaby på deg også da :) Så jeg ville nok prioritert det i første omgang.

Vi har rotting sofagruppe med grå puter. 3 seter+2seter+1 seter og bord. Dette står under paviljongen [:)] SÅ har vi rotting spisegruppe. Stooort bord med 8 stoler, også her grå puter. Også rotting blomsterpotter/kasser[8D]

Da vi kjøpte huset for 2 år siden kkjøpte vi sofagruppen, paviljongen og en billigs spisegruppe (1700 for bord og 4 stoler). Nettopp fordi det ble veldig dyrt å kjøpe alt på engang. Så nå forrige uke kjøpte vi spisegruppen. Gleder meg veeeeldig til å ta det i bruk[:D]

Vi bruker spisegruppen MYE mer enn vi har brukt sofaen. Så måtte jeg velge en ting, hadde jeg nok gått for spisegruppe.

Men er jo mange spisegrupper som ikke er så dyre. Den vi har ga jeg 1000kr for for noen år siden (mener å ha sett det til samme pris i senere tid, og den har holdt i 4 år).

Back
Topp