Hage

Ja, stor hage.

Vi har grei størrelse på hagen, nok plass til en haug med smale blomsterbed, en utegruppe og en sittegruppe på terrassen :) Hele hagen er skjermet av en høy hekk, så til tross for lite plenklipping har vi mange timer med hekkeklipping om sommeren :P

Ja, men ingen av oss har grønne fingre.

Har leilighet så gleder meg til dagen vi kan kjøpe hus og ha hage! ;)

Vi bor i blokk, men har en flott bakgård med lekeplass og fotballbane :)

Ja, stor hage! Skal plante mye her i år, har to terrasser jeg skal innrede med blomster og hagemøbler. Glede!

Liten hageflekk med terrasse, grus og litt planter. Borettslaget har også flere felles lekeplasser og grillplatting like bortenfor oss.

Vi har 1,5 mål tomt og friområder rundt, så sånn sett ja... Men hage og hage.... Er ikke akkurat i mål med opparbeidingen. Foreløpig har vi terasse og ei brukbar stor plen, lekestativ, sandkasse, noen foreløpig bittesmå bærbusker og noen kasser med blomster. I år står garasje på planen, så i år blir det bare rot ute her, men neste år håper vi å få opp en steinmur, skiferplatting, utelysstolper og få plantet epletrær. Masse planer og ønsker, men dårlig med tid og penger..... :p Må vel bli bra etter hvert....

Så ble tråden flyttet til en del av forumet jeg ikke viste eksisterte engang :p

Ja, har altfor stor hage! Jeg liker godt hage, men ikke alt som må gjøres[emoji14]Rekker ikke å få gjort alt som burde vært gjort ila hagesesongen.

Back
Topp