Hage prosjekter

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har dere noe dere skal i gang med i sommer? :)

Vi har en hel del men får se hvor langt vi kommer :) siden vi i tillegg skal til med ett rom :)
Er spent på naboen din hage da :p siden han hadde arkitekt på besøk :p

Planer og planer.. Skal se om jeg får liv i jordbær og bringebær, evt få satt ut nytt. Men siden vi er borte hele juli, så blir det begrenset

Vi har begynt å bygge en platting til oss siden vi faktisk skal være hjemme i sommer :-P så slsl vi prøve å få det til å se bra ut generelt i hagen :-)

Vi får 8 tonn stein til å fikse innkjørselen på fredag, også skal huset males, busker og ene hekken skal bort og har vi tid etter det skal vi prøve å få gjerdet inn resten av hagen for i år :)

Oj dere har litt å ta tak i :D

Jepp! Vi kjøpte huset august 2014, så valgte vi å bo oss gjennom forrige sommer for å vite hva vi vil, pluss at jeg var gravid med bekkenløsning da. Så vi starter prosjektene da! I tillegg på vi etterisolere gjesterommet og skifte vindu der før minsten får det rommet :p

Jepp! Vi kjøpte huset august 2014, så valgte vi å bo oss gjennom forrige sommer for å vite hva vi vil, pluss at jeg var gravid med bekkenløsning da. Så vi starter prosjektene da! I tillegg på vi etterisolere gjesterommet og skifte vindu der før minsten får det rommet :p
Samme som oss da :D flyttet inn i november 2014 :) så nå er vi veldig klare til å begynne :D malte bare i fjor :)

Mannen har alltid noen nye hageprosjekter på gang :p
Han er nå over middels bekymret for hekken han planta i fjor. Haha ;)
Men han er veldig flink da :)
Kjøpte hus i fjor og da var alt helt gjengrodd, ikke gjort noen ting på over 5 år....

Vi leier, blir vel kanskje noen blomster som dør etter to uker ;) Jeg har relativt grå fingre :p Det største hageprosjektet blir å spare til hage ;)

Vi har ordentlig prosjekt på gang. Her skal nesten alle trær og busker (er fra 70 tallet) rives ned. Hagen skal bli til to flater i stedet for en lang bakke. Så skal vi plante nytt og gjøre fint :P har tatt før bilder. Får se hvor mye vi får gjort i år da men før og etter bilder kommer den dagen (året) vi blir ferdig :P
Men vi har også et helt hus som skal pusses opp (2 etasjer og kun 2 rom ferdig)

Back
Topp