hadet bra jenter!

Ventejente

Glad i forumet
Skulle på tidlig UL i morgen, men begynte å blø litt i dag.. Ringte opp på sykehuset å fikk komme opp med en gang.. Der fant hun fostersekk, men strukturen som hun kalte det var så liten at enten var det SA eller så var det veldig tidlig graviditet... skal tilbake om en uke å se om det er noe forandring, men det tror jeg ikke det er så sier takk for meg å lykke til med spirene deres alle herlige junijenter!!

Har oppdatert alle trådene, så visst noen kan ta over de så hadde det vært flott!! 

Huff, så utrolig trist å høre!! Du får ha lykke til neste gang, så satser vi på at spira sitter bedre da. Ikke gi opp! :)

Ånei, så trist =/
Masse lykke til videre ihvertfall<3

Tør ikke påta meg å ta over trådene, ettersom det fortsatt er litt usikkert med meg også.
Håper noen andre kan gjøre det =)

dette var trist å lese:( livet er virkelig urettferdig! Ønsker dere masse lykke til videre:)

Så trist:( Masse lykke til videre...

Huff, så trist :/ Masse lykke til videre!

Uff, så trist å høre :( Håper du kommer deg fort tilbake på et terminforum. <3

Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det med trådene, hvis ikke skulle jeg tatt over. Går jeg bare inn å sjekker om noen har skrevet etter at den har blitt oppdatert også endre på hovedinnlegg eller? Må jeg kopiere dem og lage nye?

Huff så trist da!! Håper det snart kommer en ny spire og klorer seg fast! Masse lykke til videre!

Så utrolig trist for deg, masse masse masse klemmer!! IKKE gi opp!!! .....

så trist å høre....  Ønsker dere lykke lykke til videre!

STOR klem!

Å nei :(

Ringen av lykke <3 skrev:
Uff, så trist å høre :( Håper du kommer deg fort tilbake på et terminforum. <3

Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det med trådene, hvis ikke skulle jeg tatt over. Går jeg bare inn å sjekker om noen har skrevet etter at den har blitt oppdatert også endre på hovedinnlegg eller? Må jeg kopiere dem og lage nye?

Bare kopier de inn i en ny tråd, når du skal endre så trykker du rediger innlegg å fikser på det som skal fikses  Veldig enkelt! 

Så trist.. :( Lykke til videre..

Jaok, men da tar jeg over for deg:) Lykke til videre :)

Back
Topp