HADE

Hemmelig med spire

Andre møte med forumet
Da takker jeg for meg og den kose uka jeg fikk vært her inne...

Mitt ordentlige nick er : Nadja1986.

Men sånn som jeg brått blør nå, med krameper og store klumper helt plutselig... Så gir jeg helt opp og kommer til å spørre legen om p-pilla igjen.

Etter 4 år med prøving og 5 sa/ma, er kroppen helt ødelagt.

Håper dere får en flott graviditet<3 det fortjener dere! og takk for all hjelp og støtte

ORIGINAL: kariannemor

hoff, kan ikke forestille meg hvordan du har det nå [:(] Sender deg en gigantisk trøsteklem

offda [:(] 

så utrolig trist jeg ble nå. kjenner deg igjen fra FS, Nadja1986

ønsker deg masse lykke til videre

Ja jeg har vært lenge inne på FS.

Men atter en gang må jeg flytte dit igjen. Uretferdig, men sånn er livet.

Så utrolig trist... [:(][:(] Ønsker deg lykke til videre, ta vare på hverandre [:(] Livet er virkelig urettferdig noen ganger, ja..

ORIGINAL: *dreamer*

Neeeei så urettferdig[:(][:(][:(]
Jeg kjenner deg igjen fra FS, og jeg er kjempelei meg på dine vegne![:(]
Masse lykke til videre!

ORIGINAL: klioii

Uff dette var trist å lese[:(][:(] 

sign [:(]

Søte dig, så trist.... forstår du føler dig utslidt...

Kan jeg få anbefale dig at opsøke en osteopat??
Mange har haft gode resultater med det - mig selv incl.

Held og lykke

ORIGINAL: Lucienne

Så utrolig trist... [:(][:(] Ønsker deg lykke til videre, ta vare på hverandre [:(] Livet er virkelig urettferdig noen ganger, ja..

Huff, unner deg virkelig bedre Nadja 1986, husker du mistet i januar også.... Håper dere får hjelp til å finne ut hva som går feil gang på gang - og at dere en dag sitter med et lite nurk i armene! Sender deg en stor klem. 

Dette var virkelig trist å lese.... Men håper dere prøver igjen om ikke så lenge og spira da sitter!! [:)][:)][:)]

Sender deg en stor klem!

tusen takk alle sammen<3

hvet ikke hva jeg skalt tru.

nå har blødningene gitt seg igjen og ikke har jeg noe vodt[:(] ingen muringer heller.

men jeg er kvalm, trøtt og sulten i dag. så nå skjønner jeg ingen verdensting[:(]

kan spira klare å holde seg fast etter så mange dager med blødninger??? har jo ikke hatt store klumper, kun den ene litt store klumpen i dag??? huff... ikke har jeg hatt like mye blod denne gangen heller. bare som utflod, kommer ikke noe i bindet, bare på papiret og jeg løper ikke febrilsk på do får å se etter hver time. kun når jeg må tisse. skal jo sies at jeg gjør det ofte om dagen, men jeg må jo så må jeg jo hehe...

jeg får vente til over helga og se åssen det går.

men vis den holder seg der inne, må jeg si det er ett under jeg bærer på... så har ikke mye trua på at den lever...

Dere fortjener gode nyheter så håper så inderlig at spiren har tenkt å holde seg der i 9 mnd[:D]

takk joffen<3

ORIGINAL: Joffen

Dere fortjener gode nyheter så håper så inderlig at spiren har tenkt å holde seg der i 9 mnd[:D]

signerer!

Sitter her med frysninger, det er så ufattelig trist, og helt grusomt at du har SA så mange ganger... Krysser fingrene for deg, din kjære og den fremtidige spiren din!! For en gang kommer den til å klamre seg fast, og ligge i armene dine etter 9 mnd! Ikke gi opp!!
*Mange klemmer*

Har du vært hos legen for utrednig av SA'ene?

Håper du får hjelp ihvertfall, ingen fortjener å miste så mange ganger!

Lykke til, håper det ikke er SA nå! [;)]

Back
Topp