hade

_venter_

Elsker forumet
jeg må forlate dere jenter håper noen vil ta over bursdags lista for jeg kommer ikke til. være her mer

Huff, nei....!!! Det var ikke en god nyhet... hadde håpa så at det gikk bra... håper du kommer deg inn på ett forum igjen snart!! Sender en kjempe klem din vei...! Visst bursdagslista er oppdatert kan jeg godt ta over.. kopierer bare oversikten inn i en ny tråd...men da må vi ha ny link under viktigste tråder. Vet du hvordan det fungerer? Er på tlf nå så får ikke gjort det før jeg er ferdig på jobb ikveld..

vettu jeg har ikke peiling kankje moderator vet hvord en meg pm vist jeg skal jøre no for jeg har ikke mer her inne å gjøre tenker at jeg har meg paue igjennmen er her i dag og i morgen så tror jeg at jeg takker for meg

vettu jeg har ikke peiling kankje moderator vet hvord en meg pm vist jeg skal jøre no for jeg har ikke mer her inne å gjøre tenker at jeg har meg paue igjennmen er her i dag og i morgen så tror jeg at jeg takker for meg

Huff, det var jo ikke slik det skulle gå!! I mangel av ord sender jeg deg en stooor klem istedet :(

Neeiii så trist venter :( 
Hadde håpet det var din tur nå <3

Sender over en god klem fra meg

så trist ønsker dge lykke til videre <3

Back
Topp