hadde jeg bare visst

lille trille09

Elsker forumet
at det skulle være SÅ enkelt å legge snuppis i sin egen seng, ville jeg har putta hu dit mye tidligere [:)]

Hun nekta jo plent når hun var fersk, gav opp etter 2 uker, og har ikke prøvd igjen før i kveld.
Poff....så sovna hu gitt, uten en lyd [:)]
Hun ligger på lammeskinnet sitt med nøstebarn-teppet godt i rundt seg og kaninklut-kosen i armkroken! [:)]

(håper dette varer!)

Flinke Nikoline [;)]

Elias er også kjempe flink. Men ville ikke i starten så ga opp like fort som deg. Men nå legger jeg han i halv8 tiden og han sovner som en stein med gulpekluten over ansiktet og i hånda og kosekaninen sin [:)] Og smokken blir spyttet ut så fort øynene går igjen  :P

ORIGINAL: BlessItBe

Flinke Nikoline [;)]

Elias er også kjempe flink. Men ville ikke i starten så ga opp like fort som deg. Men nå legger jeg han i halv8 tiden og han sovner som en stein med gulpekluten over ansiktet og i hånda og kosekaninen sin [:)] Og smokken blir spyttet ut så fort øynene går igjen  :P

litt redd for at hun skal dra kaninkosen over ansiktet sitt, så jeg må spørre: -tar du den vekk når han har sovnet eller lar du den bare ligge der?
snuppa her snur ansiktet bort så den dekker ikke pusten, men engstelig allikavel [:-]

ORIGINAL: lille trille09

ORIGINAL: BlessItBe

Flinke Nikoline [;)]

litt redd for at hun skal dra kaninkosen over ansiktet sitt, så jeg må spørre: -tar du den vekk når han har sovnet eller lar du den bare ligge der?
snuppa her snur ansiktet bort så den dekker ikke pusten, men engstelig allikavel [:-]

Han holder den liksom i arma å gnur seg i ansiktet hvis du skjønner. Men ligger den over hele ansiktet når han sover tar jeg den bort. Men som regel ligger den bare over øynene og litt på sida.
Men tror ikke det er farlig jeg, tror de prøver å fjerne det selv hvis det blir ekkelt.

[:)]

Å så godt da[:)]Du skal se hun har skjønt det nå[;)]

ORIGINAL: Mamsemumsen

Men så herlig da! Håper det varer. Vi har også fått en vidundersover denne gangen og jeg er faktisk helt i himmelen, for vår førstefødte har alltid hatt vanskelig for å finne søvnen selv. Men siden hun også begynner å få det til nå (kuttet barnehageduppen fom. i går) har vi hatt en herlig stille kveld med bare voksne våkne etter klokka halv åtte. Lillegutt våkna klokka ti, men fikk litt melk og sov godt videre. Fantastisk!

(og alle dere som leser dette og sliter med legging - fortvil ikke, det går seg til etterhvert. Er bare så uendelig slitsomt når det står på - I know!)

SIGN. Man må passe på å ikke stresse, da blir babyn stressa å.
Elias ble kjmpe flink til å legge seg til fast tid da han var lit over 2 månder, og jeg trodde aldri det kom til å skje, men joda [:)]

Kryss itaket så legger snuppa seg i senga si og sover stort sett kl 19 med mindre hun skal ha påfyll.Og så sover hun hele natta.Her om dagen sov hun fra 19-05[8|][:D]Merker jeg har en helt annen bebi når det gjelder søvn også denne gangen.Men når det kommer til soving på kvelden så har jeg to snille flinke barn som elsker å legge seg i senga si[;)]

ALLE mine har vært selvregulerende, har ikke stressa de, jeg har vært så heldig, de har villet lagt seg rundt halv 8 innen de passerte 3 mnd [:)]

Ble litt hissig på turnuslegen som syntes at jeg la henne alt for seint kl 2130 (dette er da 4 uker siden), kan jo ikke legge henne når hun absolutt ikke er trett!
Men hun har sakte, men sikkert villet lagt seg tidligere og tidligere og i dag gikk vi på rommet halv 8.

Ja det går an når de regulerer seg selv.[:)]

Back
Topp