hadde ikke blitt

verteline

Elsker forumet
lei meg om em hadde sove litt mer på dagen alstå... :P
soving på dagti er nesten slutt.. 30 min i dag!!!!!!
andres som sover så lite på dagen?

her sover hun ca 3x30min på dagen på fang.

Uff, så slitsomt[&:] Var sånn her en stund og. Men nå som det er blitt litt mildere ute kan hun sove ute i vogna, og da sover hun godt. Inne sover hun veldig lite på dagen.

ORIGINAL: *IdaTherese*

Uff, så slitsomt[&:] Var sånn her en stund og. Men nå som det er blitt litt mildere ute kan hun sove ute i vogna, og da sover hun godt. Inne sover hun veldig lite på dagen.

Sånn er det her også, utrolig deilig at han kan sove ute igjen[:D]
Hadde 3 dager med den kulda og han måtte sove inne, ble vel 30 min eller noe[&o]

Mie sover nesten ikke... i går fikk hun en time til sammen! Men hun er heldigvis i strålende humør selv om hun sover lite [:)]

ORIGINAL: bennylure

ORIGINAL: *IdaTherese*

Sånn er det her også, utrolig deilig at han kan sove ute igjen[:D]
Hadde 3 dager med den kulda og han måtte sove inne, ble vel 30 min eller noe[&o]

uff ja kjenner meg igjen jeg også!inne sover hun så lite om gangen at hele rytmen går sheise!! skal bli godt å legge henne ut igjen[:D]

Julia sov veldig lite før.. 30-45 min to ganger daglig helt til jeg en dag la henne i sengen vår fordi jeg selv skulle sove.. og da sov hun i to timer!

Så nå sover hun i sengen vår på dagtid hvis vi er hjemme og da sover hun to timer to ganger daglig! Nytter ikke å legge henne i vuggen eller noe annet sted lenger, vognen funker heldigvis når vi er ute da:-)

ORIGINAL: frøken80

Julia sov veldig lite før.. 30-45 min to ganger daglig helt til jeg en dag la henne i sengen vår fordi jeg selv skulle sove.. og da sov hun i to timer!

Så nå sover hun i sengen vår på dagtid hvis vi er hjemme og da sover hun to timer to ganger daglig! Nytter ikke å legge henne i vuggen eller noe annet sted lenger, vognen funker heldigvis når vi er ute da:-)

oi smart.. kansje eg ska prøva å legga han i vår seng!...

Vanlegvis så har han 2-3 duppar på ein halv til ein time.
Idag vart det plutseleg berre ein - men på TO TIMAR!!
Kva skjer??
Han la seg og sovna som ein dupp klokka halv 8 - som vanlig - men våkna halv 9, og har ralla fram til no, kvart over elleve sovna han.

Nei, det går oppp og ned her og gitt.....

Back
Topp