Hadde glemt hvor tregt tiden går

LemonTutu

Blir kjent med forumet
Fått time til UL men det føles som en evighet til:wtf: skal på ultralyd 13/5, som om ikke tiden går sakte nok fra før av :nailbiting:

Fått time til UL men det føles som en evighet til:wtf: skal på ultralyd 13/5, som om ikke tiden går sakte nok fra før av :nailbiting:

det går sinnsykt sakte!!! Føles ut som jeg har vært gravid i 4 mnd :p:p

Jaaa, det går så tregt så tregt! Jeg har time til tidlig ultralyd på mandag, selv det føles som en evighet til :p

Helt enig, det går drittregt. Jeg er permittert så går bare hjemme og trør for tiden, noe som gjør dagene ekstra lange. Hadde jeg vært på jobb hadde 8-9 timer hver dag bare flydd avgående i det minste, men..

Helt enig med deg! Har TUL på sykehuset tidlig uke 7, og føler at tiden står stille :banghead: Er jo bare 2 uker til, men føles som et halvt år.
Er også 50% permittert, noe som ikke hjelper på akkurat...

Jeg er også permittert. tenker egentlig at det er fint for er sykt kvalm.. men på en annen side så går tiden så sakte!!! Må finne meg noen hobbyer;)

Er i dag 7 uker på vei og venter på brev i posten på ultralyd håper det kommer snart, er nettopp blitt sykmeldt grunnet sykt kvalm og uvel

Back
Topp