Hadde egguttak idag....

Sarah78 og lillegull

Betatt av forumet
og det ble vel rekord lavt resultat....... 2 egg......

Litt delte følelser om dette...... For det første var det djevelsk vondt........og i tillegg så dårlig produksjon.....Må si jeg ble skuffa....

Kan ikke huske at det var noe spesielt vondt forrige gang....

Da er det bare å krysse fingrene for at de to eggene befruktes og deles......

[8|]

Forstår at du er skuffa og har litt delte meninger om antallet...det hadde nok alle blitt, men du trenger jo tross alt ikke flere...

Er bedre å ha 2 med super kvalitet, enn 12 halvgode..

Nå krysser vi fingrene for at de begge blir befruktet og deler seg helt perfekt!!

(imorgen har jeg uttak, og må si jeg gruer meg...faen det gjør så vondt [:(])

Lykke til! Blir spennende å høre hva sykehuset har å fortelle deg de neste dagene!

ORIGINAL: Sarah78 og lillegull

og det ble vel rekord lavt resultat....... 2 egg......

Litt delte følelser om dette...... For det første var det djevelsk vondt........og i tillegg så dårlig produksjon.....Må si jeg ble skuffa....

Kan ikke huske at det var noe spesielt vondt forrige gang....

Da er det bare å krysse fingrene for at de to eggene befruktes og deles......

[8|]

Hjælp,jeg skal ta ut i morgen. Ble ikke mindre nervøs nå[&:] Krysser fingrene for at det blir greit til deg alike vell.[:)]

Da bør det være et godt tegn (i forhold til min erfaring)[;)] Satser hvertfall for at et eller begge er gullegg(a)[:)]

ORIGINAL: Anne L

Krysser fingrene for at du får to befruktede egg som deler seg perfekt

sign[:)] Skjønnar skuffelsen din, men satsar på at kvaliteten på dei to er topp!

Krysser det som krysses kan for at det går den riktige veien[:)]

Krysser for at dette allikvel er egg av topp kvalitet. Det er ikke mengden det kommer an på heldigvis [:)]

Back
Topp