Hadde du ?

Nemi73

Elsker forumet
Leste i vg på nett om det svenske søskenparet som kjørte av veien da de var på vei til Trondheim. Med seg i bilen hadde de en veske med 180.000 kr.. De hadde solgt lastebiler [8|] De havnet ut i en elv, og vesken med pengene forsvant ut i elva..
Hvis du hadde funnet en veske med 180.000 kr.. Hadde du vært så ærlig at du hadde levert den inn ?

Ja.

Ja, når det er så mye så hadde jeg ikke tort annet tror jeg[&:] Er for ærlig noen ganger[:D][:D]hehe.
Men måtte jo håpa på at jeg hadde fått 10% finnerlønn da[8|][:D]

Ja, jeg hadde det.. Og med 10 % finnerlønn ville jeg jo alikevell vært rik [:D]

Ja hadde nok det, men kanskje mest fordi jeg hadde vært redd for at noen skulle vite at jeg hadde funnet/tatt dem...

ORIGINAL: ToveMora31

Ja, når det er så mye så hadde jeg ikke tort annet tror jeg[&:] Er for ærlig noen ganger[:D][:D]hehe.
Men måtte jo håpa på at jeg hadde fått 10% finnerlønn da[8|][:D]

Samme her[:)]

Japp!
Men trur æ klarte å trøkke på nei! [8D][&:]
Hehe..

Hadde jeg ikke visst att det var noen som hadde mistet de så hadde jeg nok tatt de selv [:D]. Hørte jeg Hawaii tur for min mann og jentene [:D]

ORIGINAL: MarcElia

Ja, jeg hadde det.. Og med 10 % finnerlønn ville jeg jo alikevell vært rik [:D]

Nei.

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Ja, det kan jeg med hånden på hjertet si at jeg hadde!
Hadde aldri hatt samvittighet til å holde på de pengene.

for ti år sia: nei.

i dag: ja [:-]

ja det hadde jeg!tenkså flaut å bli tatt for stjelig....[:D]jeg hadde nokkomt godt utav det ved å være ærlig også[:)]

Ja,selvfølgelig hadde jeg det!

Ja, jeg hadde nok levert den. Hadde nok vært veldig fristene å beholde den, men hadde ikke hatt samvittighet[:)]

Back
Topp