Hadde du startproblemer med ammingen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Klarte på sykehuset kun å amme liggende. Skulle få hjelp men mini sov pga gulsott så fikk ikke mye hjelp. Hjemme var det ro så lettere å komme i gang. Hadde problemer med ene brystet og pumpet en del. Har enda litt problemer på den siden, men bedre

Her hjalp det å pumpe og bruke ammeskjold. Fortsatt litt trøbbel innimellom, men ingenting ammeskjoldene ikke kan fikse.

Jeg pumpa og gav flaske i 7 uker. Plutselig bestemte hun seg for å ta brystet. Etter 4 uker uten å ha blitt tilbudt pupp :-)

Åpne sår som ikke ville gro, infeksjon, brystbetennelse, og som følge av alt dette reynauds på begge brystene - dette henger forsatt i. Hun er nå 12 uker. Sårene var vel grodd når hun var rundt 4 uker.. Hun får ikke noe godt tak i brystene, men ammingen går likevel bra nå - og jeg elsker det!! <3

Hadde problemer med ammingen, melkeproduksjon kom aldri sikkelig i gang, hadde dermed for lite melk. Hadde vanskeligheter med å få den opp pga fikk veldig såre brystvorter. Etter å ha plagdes i noen uker, valgte jeg å kun gi mme og gutten å moren har det mye bedre. :)

Back
Topp