M
Moderator Linda
Guest
Kva hjalp deg eventuelt i den prosessen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør du for å forebygge?Såre brystvorter.. Men fikk høre det var vanlig de første to uker, og det gikk over! Har også mye melk så får fort tette melkeganger og fikk brystbetennelse etter to uker. Men jeg har lært hvordan jeg forebygger tette melkeganger/brystbetennelse
Hva gjør du for å forebygge?
Takk for svar! Greit å kunne ta noen forhåndsreglerUll på meg ute!! Og gjerne ullsokker og ullsinglett inne. Står ikke foran kjøleskap i bare singlett, og passer på at det ikke er dører og vinduer oppe så det blir trekk når jeg skal amme inne. Og ammer ikke ute ennå (jeg gjorde det for en uke siden og de tetter seg med en gang!) også har jeg pumpe så jeg kan redusere spreng om jeg vet jeg ikke skal amme på en stund.. Hvis de har tettet seg fungerer det for meg med varmepute og hyppig tømming av brystet med pumpe samtidig med massasje inn mot brystvorten (forsiktig). Dette har iallefall løst de opp hos meg etter 2-3 pumpinger og forhindret brystbetennelse