Hadde du spist??

*p!nk smile*

Forumet er livet
Taco skjell som gikk ut på dato 13.03.09?? Oppdaga det ikke før nå...faen[:'(][:D]

Det gjør vel ikke noe. Er jo tørrvare...Så lenge ikke smaken var fæl så hade jeg spist det..

Ja de tror jeg nok jeg hadde spist,bare se på de at de ikke er mugne.For det har jeg opplevd engang..
Men da var de ikke gått ut på dato og jeg merket det samme dagen som de ble kjøpt..
Så jeg tuslet tilbake til butikken og fikk nye[:D]

ja, det hadde jeg spist [;)]
er jo tørrvare.

ORIGINAL: mammasin

Ja, hvis pakka ikke er åpnet så..

Er ikke åpnet nei...smaker det forferdelig så får vi bare spise lefser istedet[;)]

Går utifra at det er "best før" dato på dem? Isåfall er de fullt brukbare i 3 mnd til, til og med butikker har lov å selge dem til nedsatt pris:)

ORIGINAL: Tvilling74

Ja de tror jeg nok jeg hadde spist,bare se på de at de ikke er mugne.For det har jeg opplevd engang..
Men da var de ikke gått ut på dato og jeg merket det samme dagen som de ble kjøpt..
Så jeg tuslet tilbake til butikken og fikk nye[:D]

Får inspisere dem før de går til håls,hehe[:D]

det er jo bare en best før dato, som de MÅ sette på, slik at ingen kan "henge" de for noe...

Så jeg hadde spist det om pakka var uåpnet...

Ja, vert vel rekna som tørrvare.

ORIGINAL: Lissie

det er jo bare en best før dato, som de MÅ sette på, slik at ingen kan "henge" de for noe...

Hehe jeg har nokk kastet mye unødvendig ja[;)]

Det er vel det minst ekle og farlige du kan spise som har gått ut på dato tenker jeg, er jo også bare en uke[:)]

Jeg drekker uåpna melk som er en uke gammal uten at det smaker vondt så tror jeg ikke disse gjør det heller[:D]

ORIGINAL: racesnuppsi

ja, det hadde jeg spist [;)]
er jo tørrvare.

ORIGINAL: mammasin

Ja, hvis pakka ikke er åpnet så..

Back
Topp