Hadde du rett ang følelse om kjønn?

Hadde du rett ang følelse på kjønn?

  • Ja

    Votes: 11 50,0%
  • Nei

    Votes: 11 50,0%

  • Antall som har svart
    22

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Nå begynner mange å få vite kjønn, stemte magefølelsen?
 
Jeg helte mest mot gutt denne gangen pga helt ulike svangerskap, og det viste seg å stemme :p
 
Først trodde jeg det skulle bli gutt, så trodde jeg det ble jente. Fikk vite i dag at det blir gutt :love7
 
Hadde faktisk rett. Følte veldig sterkt at det var en gutt, men husker at jeg til slutt tippet jente inne på den gjette-tråden på oktober forumet, fordi jeg alltid pleier å ha feil :p
Hadde kjempesterk jente-følelse med storebror og da var den feil.
Men magefølelsen stemte nå :)
 
Jeg hadde en følelse av at det var gutt (uten å egentlig ha noen grunn) og det stemte :)
 
Hadde en følelse på at det var jente denne gangen, og det stemte. På oul sa jordmor at det mest sannsynlig var en jente. Skal på ny ultralyd i midten av juli pga oppfølging fordi jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning sist, skal følge med på vekst fordi førstemann var så liten. Håper å få bekrefta helt at det er jente da.
 
Sagt han helt fra positiv test, og det stemte:)
 
Hadde veldig lyst på gutt så følte også det var det, ehm..det var veldig feil! Merkelig nok så får jeg ikke noe ordentlig jente vibber her heller så kanskje jeg bare er vibbeforvirra:hilarious:
 
Tok så feil! Gutten var ei jente :)
 
Med første sa jeg det var gutt, og det var det! Denne gangen sa jeg at det var jente, og det stemte jammen meg også :D
 
Vi skulle egt ikke vite, men ombestemte oss i siste liten..viste seg at vi hadde tippet feil også:hilarious:
 
Tok helt feil. Det blir jente her :happy:
 
Back
Topp