*Skorpion84* skrev:
Ikke slakt meg, er ikke mine regler;) Men ja, er nok en enkelttime i gym, så disse elevene har ikke med gymtøy nå. Er en grunn til jeg lurer, for syns det er merkelig at foreldre ikke sende med gymtøy! Ble informert om at de skulle ha med innesko på foreldremøte, 2 av 22 hadde med gangen etterpå.. Syns det er sløvt! Og derfor er jeg skeptisk til utegymmen om de faktisk har med klær etter vær! Håper virkelig ikke jeg er så sløv når mini blir skolegutt!Skytten84 skrev:
Moro å se at folk er engasjerte :)
Vet du, da tror jeg jeg hadde skrevet på et ukebrev at dersom man ikke har med gymtøy og får skifta, så kan de dessverre ikke ha gym. Synes det er en skikkelig uting med at barna ikke trenger å skifte til gymtøy. Det er en del av å lære seg om kroppens funksjoner og hva som forventes i ulike fag. Vet at det er flere barneskoler som har sånne retningslinjer, og synes det er hårreisende. Nå skal vi ha norsk og dere skal lese, men dere trenger ikke ta med dere boka deres. Riktig utstyr til alle fag må læres tidlig, og i mitt hode så hører gymtøy med til gymmen.
Og til spørsmålet ditt, nei, hadde ikke reagert på at barnet mitt hadde hatt utegym i regn![]()
Bra innspill:) Husker vi hadde gymtøy før 4.klasse! Så er rart at de ikke har det..