Renselsen! Det er det ekleste jeg har opplevd, fælt!!
Signerer! Jeg visste jo at jeg ville blø en god stund, men at det skulle være så klumpete hadde jeg aldri sett for meg! Skikkelig ekkelt!
Jeg var heller ikke forberedt på at barselsperioden ville bli så koselig. Etter den første uka hjemme der jeg bare ville levere henne tilbake til sykehuset så koste jeg meg bare. Klart det var litt slitsomt i den perioden hun ville ha pupp hele tiden, men jeg hadde jo svært lite vondt og null brystspreng, så det var jo ikke et stort problem.
Gikk ikke rundt som en zombie, for etter at lillemor hadde ammepause på natten så sovnet vi igjen. Hun hadde jo litt magevondt, men det gikk over etter de første 4-6 ukene. Jeg savner virkelig den perioden
Det virker nesten som om folk fokuserer på å fortelle deg alt det negative med barselsperioden, og jeg var fullstendig forberedt på en grusom periode. Klart det er bedre å være positivt overrasket, men likevel. Sjeldent jeg hører positive historier. Redd for å tråkke noen på tærne kanskje?
En annen ting ting jeg ikke var forberedt på var at jeg skulle gå igjennom en fødsel og ikke vite etterpå når vannet gikk eller når morkaka kom.