Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var ganske forberedt, ble mest overrasket over hvor forskjellig to fødseler kan være! Første mann tok tre døgn, mens fødsel nr to tok en time..Er det noe du ønsket noe hadde fortalt deg ang fødsel, som ikke ble fortalt til deg????
For min del var det mye av det som skjedde under fødsel og plagene i ettertid.
Smerter, sår, sting, ødelagt kropp og ikke minst mangelen på søvn!!!!
Jeg var ganske forberedt, ble mest overrasket over hvor forskjellig to fødseler kan være! Første mann tok tre døgn, mens fødsel nr to tok en time..
Litt overrasket over at du nevner mangelen på søvn, har du aldri lest eller hørt om det før? Jeg husker jeg ble positivt overrasket, trodde alle babyer våknet klokka seks, mens vi lå langt utover dagen(var jo fordi han ikke sovnet før midt på natta, men det var jo en annen greie)
Jeg var ikke forberedt på at fødsler ikke trenger åvære rytmiske. Når de sier at du ikke trenger å reise inn til føden før det er under 5-7 mellom riene, og den varer i et helt minutt, så stemmer ikke alltid det.
Jeg har hatt tre styrtfødsler, og riene har vært forferdelig rotete. Rier på 20 sekunder en time før barnet er ute osv.