Hadde du noen graviditetstegn før testen viste positiv?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
ingenting. testet på ikm dagen (eller 2 dager senere, litt usikker når ikm skulle vært) negativ test. Så tok det for gitt at tanta kom snart, men en uke etter ikm fant jeg ut at jeg fikk svi av en test til bare for sikkerhetsskyld, og jaggu var det to streker gitt:)

Har vært gravid-kvalm i ei uke. ikm i dag, med svakt positiv test! Var kvalm i 16 uker i forrige svangerskap, den kvalmen er ikke til å ta feil av;)

Fikk plutselig utrolig sterke negler etter eggløsning, har alltid hatt veldig svake negler:)
Ømme bryst. Hvit utflod når mensen skulle kommet.
I motsetning til andre har jeg foreløpig veldig mye energi, skulle ønske jeg hadde mer symptomer, for det er jo fint å "føle" seg gravid :)

Jeg begynte å tisse oftere og mer og oftere sulten!
Var i bryllup den helgen,vi dro på fredag og kom hjem på søndag.. Syns kroppen virket "rar" og bestemte meg for å ikke drikke,og heldigvis for det :)

Jeg begynte å tisse oftere og mer og oftere sulten!
Var i bryllup den helgen,vi dro på fredag og kom hjem på søndag.. Syns kroppen virket "rar" og bestemte meg for å ikke drikke,og heldigvis for det :)

Vet ikke om det telles som symptom eller om det kanskje bare er klisje, men jeg bare visste at det var noe annerledes veldig tidlig. både da jeg ble gravid før sa og nå.
Og så ble jeg übertrøtt uka før jeg fikk testet noe...

Back
Topp