HAdde du latt

Krristy

Gift med forumet
Mannen din vært sæd donor??[:)]

Alt det som hopper opp i hodet når en sitter på sykehuset og ser en plakat om sæd donorer [8D]

Hvordan hadde du reagert viss mannen din kom til deg og sa han vurderte å donere sæd til fertilitetsklinikker ??

Hadde du akseptert det eller hadde du vært imot det?

Mannen din vært sæd donor??[:)] Nei, det tror jeg ikke, vil helst at han skal ha barn med meg, ingen "annen" hvis du skjønner...[8D]

Hvordan hadde du reagert viss mannen din kom til deg og sa han vurderte å donere sæd til fertilitetsklinikker ?? Hadde spurt hva grunnen er til at han vil bli det??

Hadde du akseptert det eller hadde du vært imot det? Imot det...

Hadde ikke godtatt det

Kan ikke tenke meg at jeg ville nekte han det, hvis han ville..[8|]

hvorfor ikke?

Nei.

Det tror jeg faktisk ikke hadde brydd meg[:D] Om han hadde et sterkt ønske om det hadde det var greit for meg....tror jeg...[8|]
Er en litt vanskelig situasjon å sette seg inn i...skal spørre han når han kommer hjem, om det er noe han kunne tenke seg...hehe!

ORIGINAL: Dollysmurfen

Nei, ikke faen.. Hvorfor? Fordi jeg vil ha enerett på sædcellene hans! [:D] Vil ikke at han kanskje skal ha 15-20 andre barn der ute.. Huff..

Det er vel strengt tatt begrensninger på hvor mange "unger" de kan få på den måten.

Rett og slett for å forhindre det noen nevnte over her med "tenk hvis man fikk halvsøskenet som svigerbarn???".

For meg hadde det vært skilsmissegrunn. (eller "oppsigelsesgrunn" siden vi ikke er gift [8D]).

Når man er sammen med noen, så tenker jeg slik at sædcellene mannen har "tilhører" dama, og egga til damen "tilhører" mannen.

Jeg kunne heller ikke ha donert mine egg. (klukk klukk sa høna...).

ORIGINAL: AnaBanana

Jah, hvorfor ikke.. Sålenge barnet ikke kan spore han opp på noe vis [8D]

Selvfølgelig.

Ja, hadde han hatt et ønske om å gjøre det så hadde han selvfølgelig fått gjort det uten at jeg skulle blitt sur eller noe.

Nei, tror ikke det! Men ser og kor viktig det er at noen er sæddonor, da et godt vennepar ha fått barn på denne måten!

En donor kan kun får 3 barn som er donorbarn, de som jeg kjenner er så heldig å få brukt samme donoren, så barna e 100% biologidke søsken.... Barnet kan når det er 18 få vite hvem donoren er, så den som er donor kan få et barn på døren om noen år, men det er jo selvsakt noe de vet [;)]

niks niks og niks. 

det hadde han selvfølgelig fåt lov til.

ORIGINAL: mammatiltojenter

Det tror jeg faktisk ikke hadde brydd meg[:D] Om han hadde et sterkt ønske om det hadde det var greit for meg....tror jeg...[8|]
Er en litt vanskelig situasjon å sette seg inn i...skal spørre han når han kommer hjem, om det er noe han kunne tenke seg...hehe!

Back
Topp