Hadde du ein fine barndom?

Niiitah87

Forelsket i forumet
Og kor har du vokst opp hen? I byn eller "på landet"?

Kor komme barnå dine te å voksa opp?

Eg e vokst opp i stavanger, tror eg må ha hatt den beste barndommen som går ann å få :P
Eg elske byen min eg, her har me alt me trenge. Ikkje må me reisa langt før me finne norges finaste strender, og ikkje e der mye trafikk der me bor.
Sga heller ikkje lengre enn te soma gård, før du finne paradiset av ein bondegård for barn.

jeg har vokst opp i en liten by med ca 13000 innbyggere.
Har hatt en super barndom, derfor vil jeg at mine barn også skal vokse opp her

Ja, det syns jeg.. Jeg har opplevd mye rart, og blitt oppdratt av en alenemor som til tider har hatt veldig lite penger, så ting har ikke alltid vært lett.. MEN jeg føler jeg har vært kjempeheldig likevel!
Så jeg syns oppveksten min har vært kjempefin..! [:D]

Er oppvokst i ei pittelita byg på landet, og har hatt en veldig fin barndom.
Frøkna kommer til å vokse opp i ei noe større bygd, men like fullt ei bygd... Vi har lyst til å flytte tilbake til min hjembygd etterhvert [:)]

hadde IKKE en fin barndom...
derfor har jeg flytta der jeg kommer fra, å vill ikke at martin skal ha flere relasjoner til plassen enn nødvendig...sånn som besteforeldre, tante og onkel, søskenbarn og oldemødren...
bor ikke sååå langt unna...men nok langt forhåpentligvis...

helt grei barndom, oppvokst på en øy me 20.000 innbyggere hehe mange å leke me og masse å finne på[:D] her ska klumpen og vokse opp!

Flott barndom[;)] Kan ikke sette fingern på en ting jeg ville hatt annerledes[:D]

Født i Stavanger, flyttet til Kristiansand da jeg var 7. Har hatt en veldig fin barndom [:)]
Nå bor vi i ei bygd, i huset etter mine besteforeldre, har bare gode minner herfra selv så det tror jeg nok datteren min også vil få [:)][:)]

Jeg vokste opp i en liten bygd, og her bor jeg enda. Barna mine går på samme skole som jeg gikk på. Lite trafikk og ett koselig sted.

Eg og sønnen min bor for tiå i barndomshjemmet mitt nå.
Familien min har bodd i det sama huset heile livet mitt, så eg har aldri flytta då eg va liden.

Nå har eg sett på ein leilighet rett i nærheten, så eg sga ikkje mangen minutter vekk ifra barndomshjemmet :)

Einaste byen i Norge eg har sett te nå, som kunne vert ett aent alternativ må vera grimstad.
Lige grimstad veldig godt.

Back
Topp