Hadde du brukt denne på babyen?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Kom over en "diskusjon" (hett kommentarfelt) på facebook... Der denne er diskutert, hadde dere brukt slik på babyen? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg syns den så praktisk ut, uten å vite noenting om det er bra for mini eller ikke, men helt behagelig så det ikke ut som den er?

ImageUploadedByBV Forum1464674421.451947.jpg

ImageUploadedByBV Forum1464674433.702886.jpg

Jeg synes den så ubehagelig ut og ville ikke brukt noe slikt selv, dermed hadde jeg heller ikke brukt det på barna :-)

Så veldig ubehagelig ut, så nei.

Nei hadde ikke brukt noe slikt.

Syntes ikke det så behagelig ut, og heller ikke praktisk.

Så nei

Jeg tviler veldig på hvor bra det er for nakken. Det er så mange duppeditter til babyer og jeg syns det er litt skremmende hvordan foreldre ukritisk tar det i bruk.

Disse blir brukt til babysvømming flere steder visstnok...

Disse blir brukt til babysvømming flere steder visstnok...

Glad de ikke bruker det her. Her har de vanlige ringer og slike man sitter i. De vanlige er jo litt store til frøkna mi, men støtter jo gjerne opp så hun ikke sklir ut og hun elsker å sprelle med beina.
Nå som hun er så liten så er jeg jo helt oppå henne hele tiden, og vi bruker som regel ingenting :)

Ville ikke ha brukt noe sånt. Min 6-åring bruker badering når han er i bassenget, og jeg er bestandig i nærheten sånn at hvis han sklir igjennom eller noe annet skjer så får jeg tak i han på 1 sekund.
Men kunne aldri ha brukt noe som skulle rundt nakken.

Vet man egentlig hvilke bivirkninger og risiko disse har? Er det forsket på? For dette er ganske nytt for meg. Så det for første gang for noen måneder siden bare.

Aner ikke, jeg så denne første gang på en video på Americas funniest homevideos og syns den var morsom, tenkte ikke mer over det før jeg så et innlegg om noen som hadde kjøpt slik på ebay, kommentarfeltet kokte og admin stengte tilslutt kommentarfeltet, derfor jeg tenkte å høre her om noen vet noe om de, ettersom de blir brukt til babysvømming flere steder (leste i går).

Synes den så både skummelt og ubehagelig ut jeg, så nei - ville virkelig ikke brukt en sånn.

Ser ubehagelig ut osv ja, og skulle gjerne vist om det har noen ettervirkninger på kroppen til babyen.
MEN har sett div videoer på facebook og YouTube med disse og babyene koser seg som regel skikkelig og man måtte jo ha passet godt på som vanlig da :)

Nei, den hadde jeg ikke brukt.

Back
Topp