hadde du blitt sur?

hinkeldinkel

Forelsket i forumet
viss en kar som liksom var "glad" i deg, hadde bedt deg dra til helvete når du snakka med han på tlf, ( han på shjet fylla)
hadde du blitt sur da?

jeg svarte " jaha, greitt hade" så slang jeg på røret

fikk ei melding etterpå som at ingenting skulle ha hendt " natta søta, kose på" så svarte jeg ikke så fikk jeg en til " natti "

hadd vel kanskje snakka med han dagen etterpå. vi har vel aill sammen hatt dårlige daga på fylla å sagt ting vi angra på.

Historien før det er vel litt relevant da ? Hvorfor ba han deg om å dra til helvette ?? [8|]

Ja, det hadde jeg blitt akkurat der og da. Men så er det så mange som blir helt idiot i hodet når de drikker, så hadde skulle nok blitt fort tilgitt etterpå om han ba om unnskyldning.[8D]

Eksen min kalte meg ei jævla hore når han var på grisefylla, og han kunne ikke fatte og begripe hvorfor jeg var forbanna dagen etter. For det kunne han ikke huske å ha sagt [8D][8D]
Så ehh... JA, jeg hadde blitt sur! Hehe.

ORIGINAL: Snoflak

Historien før det er vel litt relevant da ? Hvorfor ba han deg om å dra til helvette ?? [8|]

var vell det at han vart sur fordi jeg ikke syns så veldig synd på han fordi at han havna i fylla arresten i Hammerfest, og at han skulle være glad for at han slapp så billig unna... så vart han irritert og sa at han skulle legge seg og natta, hade i full fart, og da spørte jeg om han vart sur, og da svarte han "ja, du kan bare dra til helvete"

ORIGINAL: Ms doubtfire

var vell det at han vart sur fordi jeg ikke syns så veldig synd på han fordi at han havna i fylla arresten i Hammerfest, og at han skulle være glad for at han slapp så billig unna... så vart han irritert og sa at han skulle legge seg og natta, hade i full fart, og da spørte jeg om han vart sur, og da svarte han "ja, du kan bare dra til helvete"

Ok, men da ble det jo sagt i en amper stemning da, hvor dere begge var "frustrerte" over hverandre.. :) Det unnskylder ikke ordbruken såklart men nei, hadde ikke lagt for mye vekt i det.. Full og hos politiet, da hadde jeg ikke  vært høy i hatten gitt heh

Jepp, det hadde jeg.

Jeg hadde "dratt til helvette" og ikke snakket med han på lenge iallefall. Bare sagt at jeg var i helvette og ble der på ubestemt tid.

ORIGINAL: Helene Burugle

Jepp, det hadde jeg.

Jeg hadde "dratt til helvette" og ikke snakket med han på lenge iallefall. Bare sagt at jeg var i helvette og ble der på ubestemt tid.

hahaha, det skal jeg si om han tar kontakt i løpet av dagen/kvelden! [:D]

Hehe... havna i fyllearresten og bedt meg dra til helvette.....

Tja, hadde vel blitt en smule irritert (Les: jævlig sur!!!) ja..!![8D]

Hadde blitt sur, men ikke tatt det så tungt. Han var nok fortvilet og sur, desverre gikk det ut over deg[>:]

godtar ikke av noen at de ber meg dra til helvette - hvertfall ikke nære relasjoner. man bør ha såppas folkeskikk og respekt for andre.

fylla er ingen unnskyldning - det sier meg enten at personen er sitt sanne jeg i fylla eller at de ikke burde drikke så mye at dårlig dømmekraft gjør at de sier ting de ikke mener.

Jeg tror heller jeg hadde blitt litt overraska jeg da, og tatt det opp med han dagen etterpå! Hadde ikke svart på noen melding før den praten [:)]

Vært der. Bare det skjedde face to face. Ble vel mere fornærma og satt ut en sur direkte. Men fikk trøst av en kompis å da ble alt bedre å dagen etter var det glemt og det betydde ingenting. An viste ikke hvorfor an sa det en gang. Men vi sier ofte mye meningsløst i fylla?

Oj, høres ut som gubben min detta gitt.[:'(][:'(]

Hehe nei da hadde jeg ikke blitt sur. Det er jo ikke noe han mener fra "dypet"[:D]

ORIGINAL: Eldiss!

Oj, høres ut som gubben min detta gitt.[:'(][:'(]

Han i signaturen? [:D]

Har blitt bedt om det selv fjæs til fjæs av sambo... Lite å gjøre med gitt! Kan liksom ikke bare dra min kos heller pga det. Men tror det blir en stund til neste gang han ber meg om noe sånt[:)]

Back
Topp