Hadde du blitt skuffa hvis..

ja da hadde blitt litt skuffa[8|]

Jeg hadde nok blitt litt sur ja. Vet ikke om jeg hadde sagt noe til enne. Men hadde nok gått furten hjem og beklaget meg til sambo. Forresten, med de hormonene jeg hadde så hade jeg nok vært dritsur, og oppløst i tårer og helt fortvila!

Stjeling er det ikke men opplagt frekt, ja!

Jeg synes og det er litt frekt..

Ei i termingruppa mi på et annet nettforum opplevde dette..
Barndomsvenninnen hennes bodde i andre enden av tomannsboligen og hadde termin i november/desember. Begge ventet jente..

Hun på forumet mitt med hadde bestemt at jenta skulle hete Ada Elise, og den andre jenta skulle hete Oda etellerannet..
Men da Oda ble født i begynnelsen av oktober mente de at hun så ikke ut som en Oda, for de hadde sett for seg Oda som mer lubben.. Så de kalte henne for Ada, og jaggu slengte de ikke på Elise også..

Og det hadde blitt for dumt med to Ada Eliser under samme tak så da måtte de finne et nytt navn. Men de hadde jo broderte tepper med navnet, masse navnesmokker og annet stasj med navnet på, for navnet var bestemt allerede før de fikk vite at det var jente!!

Synes det var skikkelig drøyt og dårlig gjort..

d
ORIGINAL: GreenLady

Hadde ikke bare blitt skuffa og paff, men hadde nok blitt litt sur. Dere sier jo faktisk rett ut at dere vil ha det navnet, så bestemmer de plutselig de skal ha det. Og de får det jo selvsagt først med tanke på terminen dems er rett rundt hjørnet.

Nei jeg hadde blitt sur og jeg hadde sagt i fra rett å slett.! Jeg vet JEG bruker lang tid på å finne det perfekte navnet, så å tatt i fra meg det.. Nei. Sinna er ordet og veldig skuffa og såra.

Ja da hadde jeg blitt rasende!! Men er du ikke gravid når du finner navnet er det førstemann til mølla!!

jeg hadde nok blitt skuffa ja, men hadde ikke laget noe oppstyr rundt det.. hadde jeg ikke funnet meg til rette med et annet navn, så hadde jeg brukt navnet fordi om:) og sagt til henne at jeg fremdelses ville brukt det navnet, så fikk hun avgjøre om hun ville de skulle hete det samme:)

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ja det syns jeg egentlig er litt frekt,vertfall om du har gitt klar beskjed om at dette er navnet dere vil ha...
Sånt syns jeg ikke noe om...

Jeg hadde nok blitt litt skuffa.
Men man har jo ikke førsteretten på et navn så..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ja det syns jeg egentlig er litt frekt,vertfall om du har gitt klar beskjed om at dette er navnet dere vil ha...
Sånt syns jeg ikke noe om...

på grunn av lignende skrekk-eksempler på "stjeling"- så har jeg aldri sakt mine favoritter høyt for andres ører. Er livredd for å bli skuffa, så da kan jeg ikke bli skuffa når jeg har navneforslagene skjult. Hehe

Egentlig bryr jeg meg ikke, det er flere hundre som heter det samme som barna mine. Om min venninne hadde valgt det samme, hadde jeg brukt det allikevel.
På minstemann har vi brukt familienavnet OLE, det er det 4 andre pr i dag som heter i familien.

Vett kje heilt, hadde sikkert blitt det..

Men hadde aldri kallt ongen min for Amanda, for det har systårå mi sagt at ongen hennas sga hetta hvis hu får ei jenta ein gang heilt siden hu va mindre. Og siden det e nær familie, så hadde jo det blitt ganske så teit hvis eg sgo kallt mi for det.

Back
Topp