Hadde du blitt irritert?

Evette

Gift med forumet
Vi har besøk av niesen min, å 3 jenter i 5 års alder lager en del bråk altså! Det er nydelig vær å varmt så jentene får løpe ute barføtt i kjole :) det har dem gjort av å på siden 08.00. Hadde du blitt irritert om du våkna til barnebråk en tidlig søndagsmorgen? Nabolaget vårt består av en del barnefamilier da :)

Nja...

Der jeg bodde før (tomansbolig i ett tett nabolag) hadde vi en avtale oss naboer imellom at vi ventet med å slippe ut barna til klokken var iallefall 9.

Men nei, jeg tror ikke jeg hadde blitt irritert.

Nja. Hadde ikke våknet med et smil tror jeg. Her i byggefeltet er ingen barn ute før kl 10.

Skal sies at det ikke er så mye bråk fra oss til vanlig da:p satser på at naboene godtar det denne ene gangen:p

Kommer an på hvilken type bråk. Men vanlig "lekebråk" hadde ikke plaget meg i allefall. Vi bor i et nabolag med mange barn, og det er alltid barn ute. Syns nesten det er verre på kveldstid enn på morningen :p

Vanlig barnebråk ser jeg ikke noe problem med. Men overdreven hyling og herjing hadde jeg vel bedt de om å la Vær med om det var jeg som hadde ungene. Men jeg kan jo ikke fatte at folk med barn ikke er våkne når kl er 8 jeg da :P

Vi har besøk av niesen min, å 3 jenter i 5 års alder lager en del bråk altså! Det er nydelig vær å varmt så jentene får løpe ute barføtt i kjole :) det har dem gjort av å på siden 08.00. Hadde du blitt irritert om du våkna til barnebråk en tidlig søndagsmorgen? Nabolaget vårt består av en del barnefamilier da :)

Nei <3 det er bare kos :)

Det spørs litt. Selv ville ikke latt unger bråke ute i helgen før 9. Er ikke alle som er oppe kl 7 hver dag. ;)

nei. Så lenge det ikke er mye hyling og roping.
Går ant å snakke med barna om å dempe seg. Hvis ikke må de være inne til senere på dagen.

Hadde det vært mye hyling og trampolinehopping med fjærer som knirker og slikt kl. 8 om morgenen, kunne jeg nok blitt irritert. Men antakeligvis ikke verre enn at jeg hadde lukket vinduet og prøvd å sløve litt mer. :p

Bor å i ett tett nabolag med masse barn. Sender aldri mine ut før etter kl 9. Men hadde ikke blitt sur om andre hadde gjort det heller

Mine får vanligvis ikke gå ut før kl 9. Hadde jeg derimot oppdaget nabobarna i full lek kl 8, så hadde jeg blitt glad, og hadde sendt ut mine for å leke med dem. :P

Nei. Syns det er bare koselig når man hører barn som leker ute.

Nja hadde vel ikke vært veldig fornøyd. Min får ikke gå ut før ti, det ser ut som det gjelder de fleste rundt her.

Tvert imot! Sol, fri og glade barn gjør meg også glad. Om jeg sov, hadde det vært en hyggelig lyd å våkne til.

(Personlig blir jeg mer irritert av å vite at mange barn blir parkert foran en skjerm i morgentimene.)

Så lenge de ikke hyler sånn overdrevent flyalarm hyl så :p
Vanlig barnelek sover jeg lett rett gjennom ;)

Før jeg selv fikk barn hadde jeg blitt irritert ja. Kl 8 på en søndag er tidlig.
Nå er jeg oppe i 7-tiden uansett, så da bryr det meg ikke. Toleransen for barnelyder har også økt betraktelig.

Back
Topp