hadde du blitt glad?

JA! Jeg hadde blitt kjempeglad! [:D]

Elsker hjemmelagede gaver!! [:D]

hørtes ut som en koselig og fin gave[:)] kan jo bruke syltetøy glass, fjern etiketten og ev. klistre på noen jule klistremerker[:D]

Det hadde jeg blitt glad for ja, er jo kjempegodt. Kanskje ikke det beste å gi til gamle besteforeldre med dårlige tenner men. [8D]

Jeg hadde blitt kjempeglad!
Spør familie/venner om noen har tomme syltetøyglass ol.
Pynt de med noe du har liggende, evnt kjøp billig blondebånd på nille/panduro.
Eller kjøp cellofan (skrives det sånn) hvis du ikke får tak i krukker.
Tror ikke det er så dyrt, og du trenger jo ikke så mye.
Jeg syns det er en kjempefin gave [:)]

Jaaa, fløtekarameller er knallgodt - jeg vet jeg får noen til jul og gleder meg allerede! [:D]

Hva med å pakke inn i cellofan og bare knytte sånn julebånd rundt?

Ville blitt glad ja! [:)]Vi har brukt å gje dette i gave til venner/slektningar som ein ellers ikkje ville kjøpt noko til. Har då brukt å hatt dei på glass (det er jo tidkrevande, så har brukt store barnematglass i stedet for syltetøyglass!), eller i cellofanposar kjøpt på Panduro.
Når vi har dei på glass brukar eg å klippe ut ein runding med fint gavepapir, og knytter dette med fint pakkeband rundt lokket [:)] Setter gjerne ein merkelapp på glasset også, der eg enten skriv godjul frå alle oss, eller namnet til dei som skal få, etc.

Første året vi gav vekk dette hadde alle karamellane klistra seg sammen til ein einaste stor klump som måtte spikkast ut av glassa [X(], så i dei seinare år har vi ALLTID pakka inn kvar og ein karamell i celofan. Bruker tape for at den skal holde seg på plass rundt karamellen... Er det som tar lengst tid i grunn [;)] bare som eit tips!! [:)]

Back
Topp