hadde du blitt glad?

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

ORIGINAL: frøken plaske

cellofan, hva er det?[:-][8D] *blååååååånd*[:D]

Sånn blank "knitreplast" som er rundt blomsterbuketter blandt annet[:D]
aaaaahh,men hvor får jeg tak idet?[8|][:D]

Rema 1000 har til 10 kr per rull [:)]

ORIGINAL: wilma*

ORIGINAL: frøken plaske

cellofan, hva er det?[:-][8D] *blååååååånd*[:D]

Sånn blank "knitreplast" som er rundt blomsterbuketter blandt annet[:D]
aaaaahh,men hvor får jeg tak idet?[8|][:D]

Rema 1000 har til 10 kr per rull [:)]
ååh, jeg som var der istad.. skal se igjen da:) tusen takk[:)]

så klart hadde jeg blitt glad[:D]stikk innom et bakeri ol å spør om du kan få noen papirposer:)

Kjempeglad!

Viss du har en brukt butikk i nærheten kan du jo se om de har noen norgesglass f.eks, å så knyter du en rød sløyfe rundt!

vær bare obs på at det ikke er all cellofanen som egner seg til å pakke inn karameller i.. (om du skal pakke de enkeltvis i alle fall) Jeg kjøpte på notabene rød og blank cellofan, kuttet de i passe store biter og pakket karamellene inn som "tvist" og la de blanke godis poser ( kjøpt på TreL, men de har det nok flere plasser, ellers kan clearbags brukes ), med rødt bånd rundt toppen.

Jeg hadde blitt kjempe glad jeg. Hjemmelagde ting er litt mere gjennomtenkt som regel enn det man kjøper[:)]

Det finnes sånne former som du kan legge det oppi, ser ut som mini-mini-muffinsformer. Fåes i hvert fall tak i i Sverige. [:)]

ORIGINAL: MiniSatan

Det finnes sånne former som du kan legge det oppi, ser ut som mini-mini-muffinsformer. Fåes i hvert fall tak i i Sverige. [:)]

og på obs hypermarked bla... mulig de har det på mega og

JA!!! kjempekoselig!!![:D][:D][:D]

Jeg har laget maripankuler dyppet i sjokolade.
Kjøpte cellofan på nille.
Var ikke dyrt, også er det pent [:)]
Dem har i blankt, blå og grønn..

ORIGINAL: Mibah

ORIGINAL: MiniSatan

og på obs hypermarked bla... mulig de har det på mega og

Kult! Jeg brukte opp mine i går, og da slipper jeg å reise til Sverige for å skaffe flere! [:D]

Hadde blitt kjempeglad.. På Nille har de cellofan ruller i forskjellige farger. Ikke så dyrt heller...[:)]

Jepp hadde blitt kjempeglaa: ) Elska dei men orka ikke lage sjøl:p

står å koker nå[:D]

jeg fikk det i gave,veldig koselig,men de var sååå myke, som en deig,trodde de skulle være litt harde iallefall...så jeg syntes det ble litt ekkelt å spise de..

ORIGINAL: tosmågull*

jeg fikk det i gave,veldig koselig,men de var sååå myke, som en deig,trodde de skulle være litt harde iallefall...så jeg syntes det ble litt ekkelt å spise de..
disse er også myke, men ikke seige...de smelter på tungen, nam[:D][:D]

Ja [:D]
Kjøp stekeposer i matbutikken og knyt den sammen med gavebånd [:)] 

Back
Topp