Hadde du blitt glad? *Julegave*

Selv om det er vås for deg, er det ikke nødvendigvis det for andre ;)
Prøver å tenke på dem som skal HA gaven, ikke på hva jeg mener er unødvendig.
For jeg mener jo det er unødvendig..
Det var jo det poenget mitt var ;) mannen hadde blitt super fornøyd, mens ikke jeg. Sånn er det jo med ting, og derfor vanskelig å svare på om noen hadde blitt fornøyd eller ikke ;)
 
Samboeren min fikk en signert drakt av Robbie Fowler av søstra mi og mannen. Det er første gangen jeg har sett han blank i øya og vi har 2 barn sammen. Drakta henger midt på veggen i loftsstua oppe nå :) Og selvom jeg hater fotball så ble jeg rørt på hans vegne.
 
Jeg har et signert bilde av min favorittartist som jeg fikk gjennom fanklubben og jeg merker det betyr ikke såå mye for meg:p Hadde vært større å møte han, virker som et masseprodusert bilde:p
Men det er jo mange som hadde satt pris på det, men da hadde jeg vært sikker i min sak at det hadde falt i smak :)
 
Jeg kjøpte en signert fotballdrakt til mannen en gang, det satte han pris på :) Men tror ikke han hadde likt noe annet signert, og jeg kommer ikke på en eneste person jeg ville hatt autografen til ;)
 
Eg hadde nok blitt glad for ei signert fotballdrakt eller ei signert personlig helsing i ei bok feks. Men eit signert bilde eller kun autograf ville eg helst ha vore med på å få sjølv, om du er med på tanken? :)
 
Når jeg var yngre ville jeg nok syntes det var gøy, men nå er jeg lite interessert i kjendiser så hadde nok ikke blitt såå glad for det nei
 
Samboeren min fikk en signert drakt av Robbie Fowler av søstra mi og mannen. Det er første gangen jeg har sett han blank i øya og vi har 2 barn sammen. Drakta henger midt på veggen i loftsstua oppe nå :) Og selvom jeg hater fotball så ble jeg rørt på hans vegne.
Han var heldig:)
 
Back
Topp