Hadde du blitt glad? *Julegave*

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Sitter å tenker på julegaver. Om du hadde vært veldig opphengt i en kjendis, hadde du blitt glad for ett signert bilde av artisten eller hvem det nå er du elsker?
Eller er det noe du vet samboeren din hadde likt å fått?

Jeg tenker at jeg kanskje ikke hadde det, men så er jeg helt fullstendig uinteressert i kjendiser og tenker derfor at det kanskje er en kjip gave. Er ganske dyrt, så vil ikke bomme heller :p
 
Jeg ville nok ikke blitt det. Men sambo hadde blitt glad hvis hans favoritt fotballspiller har signert ett bilde :p
 
Hmmm, nei, personlig hadde jeg nok ikke blitt det. Litt av moroa er jo å møte personen og få bilde og signatur selv. :)
 
Hmm litt vanskelig å sette seg inn når jeg ikke er veldig fan av noen selv, men som du sier kanskje litt av greia er å få den selv personlig
 
Sikkert når jeg var yngre, men ikke nå :) Men nå er jeg jo ikke spesielt opptatt av kjendiser heller :p
 
Nei det hadde ikke jeg likt :p enig med de over at mye av poenget er jo å få møte personen. Men kommer jo an på alder og interesse:) når jeg var 14 hadde jeg sikkert død for å få autograv av en kjendis:p
 
jeg og mamma kjøpte cd av yndlings artistene til broren min da han var 13-14, møtte artistene helt tilfeldig i Oslo og de signerte cd-en ^^ Da var det en veldig glad storebror på julaften ^^
 
Jeg hylte av glede når jeg fikk signert Courtney Cox bilde. Men da var jeg i starten av tenårene :p
Jeg hadde nok ikke brydd meg særlig nå derimot.
 
Jeg hadde ikke likt det, men om man VIRKELIG er skikkelig fan av noen så vil jeg jo tro de hadde blitt glad :)
 
Jeg hadde ikke blitt det men samboeren min hadde elska noe signert av en fotballspiller ^^
 
Hadde det vært en fotballspiller hadde mannen her blitt glad. Jeg hadde nok heller tenkt at det er unødvendig å bruke så mye penger på "vås" ;)
 
Tror ikke det egentlig hehe hadde bare tatt opp plass
 
Hadde det vært en fotballspiller hadde mannen her blitt glad. Jeg hadde nok heller tenkt at det er unødvendig å bruke så mye penger på "vås" ;)

Selv om det er vås for deg, er det ikke nødvendigvis det for andre ;)
Prøver å tenke på dem som skal HA gaven, ikke på hva jeg mener er unødvendig.
For jeg mener jo det er unødvendig..
 
Last edited:
Huff ja, dette er så vanskelig.. er til samboeren min.. Spurte han, kamuflert at det var til ei venninne, og han ville blitt glad.. Men så er det fornuften i meg som tenker at det er tull å bruke så mye penger på noe jeg uansett nekter å ha på veggen :D :D :p
 
Back
Topp