Hadde du blitt fornærmet?

først svarte jeg men slettet svare når jeg så hva han hadde sakt. så da satt mitt hode litt i sving og fant ut.. den gaven du har kjøpt nå den sparer du til bursdagen hans også går du på kapphal og kjøper baby klær for 400 kr da får du med jul i blånatt filmen også.. å så sier du værse god kjære skal jeg ha vogn ja da får du ta til takk med klær og film...

spør om han liker den ideen gjør han ikke det da sier du rett ut ja da skal ikke jeg heller ha noen vogn til jul jeg skal ha ... det du ønsker deg som jeg nå ikke veit hva er..

ORIGINAL: *Månestråle*

Nei. Syns det var en fin løsning jeg =)

Og fødselsgave er tull. Dere får jo et barn, det må vel være den beste gaven?
sign!

ORIGINAL: WZ

Jeg hadde blitt skikkelig sur!
Gave til DEG? Skal vel bruke den han også vel?

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Nesj.. Egentlig ikke.. Du kan jo kjøpe deg noe fint etter fødselen som en forsinket julegave?

Tror jeg er enig der jeg... Selvsagt fint om han kunne kjoept en liten ting i gave, men om det er trang oekonomi saa hadde jeg skjoent det

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: *Pusur*

jeg hadde blitt sur hvis han har sakt at det er gave til MEG. men hadde han sakt at vi kunne kjøpe det i gave til oss begge, så hadde det ikke gjort meg noe.

Jeg spurte om vi ikke heller skulle kjøpe den til OSS, men det ville han ikke, for han hadde lyst på gaven sin.... (Han vet at jeg har kjøpt noe, men ikke hva)

DA hadde jeg også blitt sur, ja!!! syns heller dere kunne ljøpe vogna som julegave til hverandre og at du fikk en bursdagsgave på bursdagen din! Men hvis du ikke får bytta gaven hans syns jeg du også skal få en annen julegave enn barnevogn.

jeg hadde blitt lei meg og sint!

Det er da ikke DIN vogn, ikke dU som skal bruke den..

Skal det være sånn så bytter du gaven du har kjøpt å kjøper et stellebord til han!

ORIGINAL: Fly

Jeg SER poenget, men jeg hadde nok blitt skuffet og litt lei meg. 

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

hun mener ikke bursdagsave, men fødselsgave.. den man får når man har født.. [:)]

hun sier jo hun har bursdag 2 uker etter jul....

ORIGINAL: BelleHelene

Jeg hadde nok blitt skuffet..

Da måtte han heller ha sagt:   Du, siden vi har litt lite med penger, skal vi droppe presanger og heller kjøpe den Simo vognen som gave til oss selv???     Altså, en felles gave til felleskapet[:)] 

Ja, jeg hadde blitt skuffa og lei meg ja...[X(]

BF hadde også alltid en unnskyldning hver gang det nærma seg jul/bursdag/morsdag/valentines...
''Det og det hadde dukka opp, så jeg burde ikke forvente å få så mye den dagen altså''....[8|]

Så ja, jeg vet hvordan det er og hadde blitt lei meg!

Forstår det jo sånn egentlig da, og høres jo ut som det er en økonomisk mann du har[:)]

Min mann foreslo at vi skulle kjøpe noe til huset istedetfor å kjøpe til hverandre for vi trenger og ønsker oss liksom ikke så mye annet, men om du allerede har kjøpt til han er det jo litt annerledes, vogna burde jo bli til dere begge da på en måte, at han ikke får "egen" gave, mens du får en ting dere skulle hatt uansett... Forstår at det er litt kjipt å ikke få gave altså, kjenner litt på den selv[8D] Til jul og når vi har bursdag skal det liksom være lov å ønske seg ting, og å faktisk få de[:)]

Men hadde ikke blitt fornærmet, nei[:)]

ORIGINAL: BelleHelene

Jeg hadde nok blitt skuffet..

Da måtte han heller ha sagt:   Du, siden vi har litt lite med penger, skal vi droppe presanger og heller kjøpe den Simo vognen som gave til oss selv???     Altså, en felles gave til felleskapet[:)] 

sign denne!

ORIGINAL: *Månestråle*

Nei. Syns det var en fin løsning jeg =)

Og fødselsgave er tull. Dere får jo et barn, det må vel være den beste gaven?

Signerer.

ORIGINAL: LillianneLie

Forstår det jo sånn egentlig da, og høres jo ut som det er en økonomisk mann du har[:)]

Min mann foreslo at vi skulle kjøpe noe til huset istedetfor å kjøpe til hverandre for vi trenger og ønsker oss liksom ikke så mye annet, men om du allerede har kjøpt til han er det jo litt annerledes, vogna burde jo bli til dere begge da på en måte, at han ikke får "egen" gave, mens du får en ting dere skulle hatt uansett... Forstår at det er litt kjipt å ikke få gave altså, kjenner litt på den selv[8D] Til jul og når vi har bursdag skal det liksom være lov å ønske seg ting, og å faktisk få de[:)]

Men hadde ikke blitt fornærmet, nei[:)]

Økonomisk og økonomisk.... Veeel.... Hehe...
Han har nå sutret i evigheter fordi han ikke finner noe, på tross av mange gode ønsker, så han sa omtrent rett ut at det er for å slippe å finne på noe.....

når jeg har lest hele tråden så tenker jeg JA jeg hadde blitt utrolig skuffet og jeg hadde fortalt han det!

ORIGINAL: RockStarBaby

Hadde blitt litt sur hvis han har ordlagt seg som at han kjøper vogna til deg, dere er jo to som skal bli foreldre og vognen er til deres felles barn, MEN dere kan kjøpe vogna sammen i julegave til dere begge to og så kjøpe en liten ting til hverandre så dere har en overraskele på julekvelden f.eks.. Det trenger jo ikke koste mye, det er bare kreativiteten som setter stopper [:)]

hmmm.....ja, litt fornærmet. Syns det hadde vært rart å fått barnevogn i gave i og med at det er til babyen som BEGGE foreldrene skal gå med[:-]Og enda rarene når det er både bursdag og julegave [&:]I såfall får du kjøpe bleier til han[8D]Mange!!!!Og med noen smokker og våtservietter:"Gratulerer med dagen!"

ORIGINAL: Fly

Jeg SER poenget, men jeg hadde nok blitt skuffet og litt lei meg. 

Hadde ikke trengt en presang som kostet noe engang.Det er jo bare å  ta i gang fantasien og kreativiteten  .

Jeg hadde blitt lei meg. Er jo til ungen, ikke noe til deg. Har ikke han tenkt å gå tur med barnevogna han da? Trenger jo ikke gi dyre gaver, men noe til DEG!

Første julegaven jeg fikk av min kjære var stekepanne og kjeler.
Var ikke sikker på om jeg skulle bli forbanna eller glad for omtanken [8D]

Back
Topp