Hadde du blitt fornærmet?

Nullenusken

Forumet er livet
Hadde du blitt fornærmet dersom mannen din spurte om han kunne kjøpe barnevogn til deg i kombinert jul/bursdagsgave, for da sparer dere en del penger når han slipper å kjøpe en annen gave i tillegg? (Har bursdag 2 uker etter jul)
Vi har ikke veldig god råd, og vogna er dyr, men klarer liksom ikke bestemme meg for hva jeg skal føle.... Jeg har allerede kjøpt julegave til ham....
Føles litt stusselig å ikke få noen gave på en måte, er jo noe vi skulle kjøpt i januar uansett.... Men ser jo poenget med pengene....

EKSTRA OPPLYSNINGER:
- Nøyaktig den samme vognen vil uansett bli kjøpt i januar hvis den ikke blir kjøpt nå
- Mannen har mast i evigheter om hva jeg ønsker meg, og så tross av mange gode ønsker fra meg, så har han sagt direkte at han gidder ikke finne på noe, så han vil kjøpe vognen til meg isteden, uten noe ved siden av.
- Gaven til ham er allerede kjøpt, kan ikke byttes, og han vil ikke at gaven skal være til "oss", for han synes det er så gøy å få egne gaver....
- Er ikke snakk om å ikke ha råd til vognen om han kjøper gave, er bare han som vil slå det sammen... Vi har ikke masse penger, men hadde fint hatt råd til en liten ting for tankens skyld.
- Forrige gang han fant på julegaven selv fikk jeg NY KRAN TIL VASKEN PÅ BADET!!! Derfor må jeg visst nå "godkjenne" alle gaver til meg selv ifølge ham....

Angående fødselsgave, så har det ingenting med denne saken å gjøre egentlig, men kan jo nevne at det er HANS idé, ikke noe jeg forventer, siden det har blitt så styr om det.

Nesj.. Egentlig ikke.. Du kan jo kjøpe deg noe fint etter fødselen som en forsinket julegave?

Jeg SER poenget, men jeg hadde nok blitt skuffet og litt lei meg. 

Jeg hadde blitt skikkelig sur!
Gave til DEG? Skal vel bruke den han også vel?

Neh... Jeg hadde bursdag i sep. og har enda ikke fått noe. Får satse på han har begynt å spare til rolexen min [:D]
Til jul har vi kjøpt oss vaskemaskin siden den andre gikk i stykker, men lurer på om jeg kanskje skal pakke inn de klærnene jeg bestilte til han på nettet nettopp bare for å gi en gave liksom! Så får han roskildebillett til bursdagen sin i januar [:)]

Men du kan jo kanskje velge.. Splitter ny vogn og ingen gave utenom eller kjøpe ei pent brukt og få en julegave i tillegg [:-][8D]

Fikk ikke noe fødselsgave heller når jeg tenker etter... Han kom med roser da og kosklut + ei tøff smekke til lillegutt. Var fornøyd jeg [:)]

Njææh, hadde vel ikke blitt fornærmet, men hadde vel diskutert det med han. Så hadde jeg foreslått at han kunne kjøpe en liten gave alikavell, siden jeg allerede hadde kjøpt gave til han. Det er jo tanken som teller :)

Hos oss så er det vanlig at vi får litt penger i julegave hos familie, så da kan det jo kompensere litt for en liten gave til hverandre.

Vi har ikke hatt kjempegod råd tidligere vi heller, så har egentlig ikke kjøpt noen spesielle julegaver til hverandre, men heller kjøpt ting vi trenger og kalt det for "julegave/bursdagsgave" ;) Men i år har vi bestemt oss for å kjøpe en gave til hverandre, som ikke er nødvendig, men noe vi har ønsket oss lenge :)

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Jeg hadde blitt lei meg egentlig..

Hadde sagt det er helt greit men da får han babyseng i samme kombinasjon..[:-][8D] (de pleier å kunne se det da..[;)])

Hehe, skulle gjerne gjort det, men sprinkelsenga har vi fått i julegave av våre nærmeste venner....

Klarer ikke helt å se tankegangen hans egentlig....
Først maser han om at vi MÅ vente til januarlønningen med å kjøpe vognen, fordi desemberlønnen må gå til julegaver, og nå vil han kjøpe den likevel???
Skal jeg få vognen i julegave OG bursdagsgave skal jeg søren meg få noe fint i fødselsgave altså!!! F.eks alliansering som jeg har ønsket meg LENGE!

Hadde blitt litt sur hvis han har ordlagt seg som at han kjøper vogna til deg, dere er jo to som skal bli foreldre og vognen er til deres felles barn, MEN dere kan kjøpe vogna sammen i julegave til dere begge to og så kjøpe en liten ting til hverandre så dere har en overraskele på julekvelden f.eks.. Det trenger jo ikke koste mye, det er bare kreativiteten som setter stopper [:)]

ORIGINAL: Blondiee

Jeg hadde blitt lei meg [:'(]

Herlighet, jeg synes det var helt sløvt av han å si noe sånt!

Greit nok at det ikke florerer med penger hos dere, men han kan vel kjøpe en liten ting? [8|]

Nei. Syns det var en fin løsning jeg =)

Og fødselsgave er tull. Dere får jo et barn, det må vel være den beste gaven?

ORIGINAL: *Månestråle*

Er det ikke vanlig å få bursdagsgave fordi man er gravid og dermed snart får et barn?

Nå var det ikke fødselsgave som blir diskutert her da....
Han har sagt at han
synes jeg skal
ha det, ferdig med den saken.
Er det at barnevognen til VÅR unge skal brukes som "erstatning" for både julegave og bursdagsgave til MEG som er saken her....
Han fikk bursdagsgave for en mnd siden, og har kjøpt julegave til ham som ikke er så lett å returnere.....

Nå var det ikke fødselsgave som blir diskutert her da....
Han har sagt at han
synes jeg skal
ha det, ferdig med den saken.
Er det at barnevognen til VÅR unge skal brukes som "erstatning" for både julegave og bursdagsgave til MEG som er saken her....
Han fikk bursdagsgave for en mnd siden, og har kjøpt julegave til ham som ikke er så lett å returnere.....

jeg hadde blitt sur hvis han har sakt at det er gave til MEG. men hadde han sakt at vi kunne kjøpe det i gave til oss begge, så hadde det ikke gjort meg noe.

Jeg hadde ikke blitt fornærmet for at han SPURTE, jeg hadde blitt fornærmet om han hadde gjort noe slikt UTEN å spørre [;)] Nå har du tross alt muligheten til å si nei..

ORIGINAL: *Pusur*

jeg hadde blitt sur hvis han har sakt at det er gave til MEG. men hadde han sakt at vi kunne kjøpe det i gave til oss begge, så hadde det ikke gjort meg noe.

Jeg spurte om vi ikke heller skulle kjøpe den til OSS, men det ville han ikke, for han hadde lyst på gaven sin.... (Han vet at jeg har kjøpt noe, men ikke hva)

ORIGINAL: Nullenusken

Jeg spurte om vi ikke heller skulle kjøpe den til OSS, men det ville han ikke, for han hadde lyst på gaven sin.... (Han vet at jeg har kjøpt noe, men ikke hva)

DA hadde jeg blitt drittsur!!

ORIGINAL: Nullenusken

haha, for en sleiping. men da synes jeg at du skal gjemme unna den gaven, så kjøper du klær og div nyttige ting til babyen til han. eller kanskje pakke inn en smokke og flaske og gi han før du gir han hannes gave [8D] hehe men jeg hadde seriøst da blitt veldi sur hvis han selv hadde forlangt sin gave.

Helt enig.. Jeg fikk en suss og et "Bra jobbet, jeg er kjempe stolt av deg" .. Det var helt perfekt!

Back
Topp