Hadde det vært greit?

ORIGINAL: Froskegele

Kan de ha sagt noe litt nedsettende, og han har prøvd å "forsvare" deg på et vis? Da er det jo litt edelt gjort egentlig [:)]

Ja, var det jeg mente med at jeg vet det ikke var ment på en "dårlig" måte. For han ville aldri sagt noe sånt for å "bortforklare" meg, eller noe negativt på den måten. Men likevell så plager det meg litt, men kan hende jeg prosjekterer irritasjonen for at de "blander" seg og diskuterer sånt på et kjøpesenter, med det at han i det hele tatt svarte... Så han får "skylda" liksom..

ORIGINAL: mona23

hans X-svigers har vel for f*** ikke noe med hvordan du ser ut, og han burde ikke snakke om det.[:@][:@]
Jeg hadde blitt ganske sinna ja, men er nok litt som deg, kan sitte og tenke på det lenge før en reaksjon kommer. si ifra til han hva du mener. [;)]

Veldig veldig enig, fatter ikke hvorfor de skal bry seg med det[:'(] En ting er for all del, de får tenke hva de vil, av hvordan grunn de vil, er ikke noe jeg kan gjøre noe med..
Men når det er et samtaleemne når de tilfeldigvis dumper borti typen på shopping, da blir jeg litt provosert[:@]

Må nok si det til han, at jeg IKKE satt noe pris på det! Kanskje han tenker seg om en gang til før han svarer på evt spørsmål..

ORIGINAL: Enaj

Koko, er noen hjemme oppe i topplokket der ?
Greit at han har adhd, men betyr det nedsatt iq også ?

Har ikke sett noe statistikk på adhd og nedsatt iq, så det kan jeg ikke svare på...
men alle har vel sine mindre smarte øyeblikk uavhengig av sykdom,selv om dette var jævli dårlig timing på iq-drop[8|]

ja du får prøve å si det på en saklig måte selv om du er irritert på det nå, men det er ikke akseptabelt. hverken dine eller hans x-svigers har noe med det å gjøre (eller andre for den saks skyld) men få det ut av verden og bli ferdig. [:D]
han burde skjønne at det feil.
lykke til [;)]

ORIGINAL: mona23

ja du får prøve å si det på en saklig måte selv om du er irritert på det nå, men det er ikke akseptabelt. hverken dine eller hans x-svigers har noe med det å gjøre (eller andre for den saks skyld) men få det ut av verden og bli ferdig. [:D]
han burde skjønne at det feil.
lykke til [;)]

Takk for det..hehe
Får se om jeg smekker`n litt med steikepanna om han er treig i avtrekker`n.

Takk for svar folkens, blir litt "roligere" inni meg når jeg veit jeg har rett ..[8D]

Back
Topp