Hadde det vært greit?

*VilHaSpire*

Flørter med forumet
Om typen din prata med x-svigers om din overvekt? Og "forklart" hvorfor du var overvektig...
Så de "slapp" å lure mer på det [:-]
De bor 2,5 timer unna,de prater nesten ikke sammen til vanlig, men av en eller annen grunn i løpet av den samtalen de hadde da de tilfeldigvis møttes i byen her, så ble dette altså nevnt...

Kjenner jeg er på randen til å sprekke innvendig..

VET at han absolutt ikke mente noe vondt med det, så er ikke noe med det..

Men likevell syns jeg det er så irriterende at jeg nesten har lyst til å slå..

eh hæ?
oi shitt jeg hadde vært sinna[:@][:@][:@][:@][:@]

Kjenner at jeg liksom ikke er sikker på om det er for seint å bli sur nå..[:-]
Er en del timer siden han fortalte det, som om det var helt vanlig å diskutere sånne ting..
Så tror jeg ble litt paff...

Men blir bare mer og mer irritert jo mer jeg tenker på det[:@]

klikka??? JAAAAAA!!![:@]

Eh? Mente ikke noe med det? Hva mente han med det da? Mannfolk... [:@]

ORIGINAL: ZombiElla

??????????????? Hva sa du for noe at.....???????????????
Hadde nok sprukket jeg også...[:@]

ORIGINAL: Søta!

Kommer an på hvordan samtalen utartet seg.
Men synes det var et merkelig samtaleemne mellom din samboer og dine ekssvigers!!! [8|]

Ikke mine ekssvigers nei, hans...[8|]

ORIGINAL: siljegulli

Eh? Mente ikke noe med det? Hva mente han med det da? Mannfolk... [:@]

Greia er at samboeren min er veldig enkel.. Han tenker ikke før han snakker(kraftig ADHD), og han sier absolutt ALT han tenker på..
Så er ikke overraska liksom..hehe

Men likevell.. *bah*

ORIGINAL: Bambilicious

ORIGINAL: *VilHaSpire*

Men synes det var et merkelig samtaleemne mellom din samboer og dine ekssvigers!!! [8|]

Uansett hvordan jeg vrir og vender hjernen min klarer jeg ikke å fatte og begripe hvordan et sånt samtaleemne dukker opp? Mellom han og hans ekssvigerforeldre?? Jeg må ha misforstått noe her, vel...? [8|]

Ehhh ja! Hvordan i all verden liksom... Foreldrene til hans x! Herregud... Var det han som dumpa hu da eller? Hørtes helt koko ut... Selv om han har adhd.

Uansett hvordan jeg vrir og vender hjernen min klarer jeg ikke å fatte og begripe hvordan et sånt samtaleemne dukker opp? Mellom han og hans ekssvigerforeldre?? Jeg må ha misforstått noe her, vel...? [8|]

Nope ikke misforstått.
Han plukka meg opp før idag, forteller han har møtt eks-svigers på et kjøpesenter. Forteller at han fortalte at det er funnet ut hvorfor jeg er overvektig. Så de slapp å lure mer på det. (de snakka såklart om andre ting også,ikke bare det)
Men som du sier , uansett hvordan jeg vrir og vender hjernen min så fatter jeg ikke hvorfor det var et tema i samtalen..[8|]

Tror faktisk jeg hadde eksplofanmegdert noe så jævligt på han ! ! ! [:@]

Ooooh... even worse [:-]

Hvordan i alle dager kom de inn på den samtalen?

Vet ikke, men de er den type mennesker med "fordommer" mot alt som ikke er "vanlig".. om man kan si det..
Men fortsatt ser jeg ikke helt hvorfor det skulle være med i samtalen når de ikke har prata sammen på lenge,spesielt siden han er faren til barnebarnet dems, og det kanskje ville vært mer naturlig å prate om barnet?
Jeg vet ikke..[8|]

ORIGINAL: Ripley

jeg lurer mer på hvorfor kjæresten DIN har kontakt med foreldrene til eksen din jeg...

Det er hans eks-svigers, ikke hennes.

Merkelig sak å diskutere på et kjøpesenter, uansett hvem det gjelder.

er jo mulig de har spurt.. folk spør om så mye rart[8D] kanskje han bare ville være snill og forklare at det er en sykdom eller noe.. hvem vet..

ORIGINAL: siljegulli

Ehhh ja! Hvordan i all verden liksom... Foreldrene til hans x! Herregud... Var det han som dumpa hu da eller? Hørtes helt koko ut... Selv om han har adhd.

Var felles enighet om at de ikke funka sammen lengre.. Hadde hatt et dårlig forhold i maaange år..
Men koko er riktig ordet, som du sier, selv om han har adhd så skjønner jeg ikke helt hvorfor av alle ting han måtte dele det med sine ekssvigers..[:@]

ORIGINAL: Ripley

jeg lurer mer på hvorfor kjæresten DIN har kontakt med foreldrene til eksen din jeg...

det ville jeg også lurt på [8D]

ORIGINAL: *minibolla*

er jo mulig de har spurt.. folk spør om så mye rart[8D] kanskje han bare ville være snill og forklare at det er en sykdom eller noe.. hvem vet..

Ja er det jeg tenker også, må ha vært noe sånt.. men skjønner uansett ikke hvorfor de bryr seg nok til å spørre, de har jo absolutt ingenting med meg å gjøre.. Og syns ikke de har noe med å spørre om sånt..[8|]
Men som du sier, folk spørr om mye rart..

Kan de ha sagt noe litt nedsettende, og han har prøvd å "forsvare" deg på et vis? Da er det jo litt edelt gjort egentlig [:)]

hans X-svigers har vel for f*** ikke noe med hvordan du ser ut, og han burde ikke snakke om det.[:@][:@]
Jeg hadde blitt ganske sinna ja, men er nok litt som deg, kan sitte og tenke på det lenge før en reaksjon kommer. si ifra til han hva du mener. [;)]

Back
Topp