Hadde dere vært barnevakt?

Isthabeth

Forumet er livet
Rent hypotetisk:

Du har lagt andre planer. Ikke så viktige planer, bare lagt andre planer. Du har gledet deg lenge til disse ikke så viktige tingene du har tenkt å gjøre denne helt vanlige fredagen. Av rent pratiske grunner har du ikke vært borte på sju uker. Så spør ei venninne om du kan passe hennes barn i noen timer. Eldste barnet hennes er ikke spesielt vennlig med ditt barn, og lider av veldig sjalusi, noe som gir seg utslag i klyping/biting/dytting av ditt barn.

Hadde du sagt ja eller nei til å være barnepike?

Hadde sagt nei.
Og nei, vi er ikke ofte barnevakt.

Det vet jeg faktisk ikke... mulig jeg hadde sagt nei da altså[:-]

Egentlig vansklig å svare på...
Hvis du har andre planer syns jeg at du kan si nei uten å ha dårlig samvittighet for det, er lov å ha andre planer selv om planene ikke er livsviktige!![:)]

Hadde sagt nei fordi jeg hadde planer og hadde gleda meg[:)]

Er forøvirg sjeldent barnevakt!!

Kommer an på hvor despo hun var..[:o]

så lenge jeg allerede har planer jeg gleder meg til så hadde jeg nok sagt nei.Ihvertfall når jeg er ute så sjelden alene[:)]

I utgangspunktet nei. Men dersom det virkelig var alvorlig for min veninne (type dødsfall i familien, hun måtte til lege for noe alvorlig e.l), så hadde jeg stillt opp. 

Hadde nok sagt nei.

ORIGINAL: Snikesnuppa

Skal si det snudde her i forhold til den andre tråden du la ut [8D]

Ja, det kan en si. Lurer på hva som gjør utslaget?

Hadde sagt: Nei, desverre jeg har andre planer [:)]

Edit: Så sant det ikke var noe "alvorlig" noe som gjorde at hu spurte om pass.. fks: Begravelse, sykdom ect

ORIGINAL: IsThaBeth

ORIGINAL: ©Smartass

Ungen?

Nei, mora.[8D] Hvor viktig det var liksom.

ORIGINAL: IsThaBeth

Ungen?

Nei, mora.[8D] Hvor viktig det var liksom.

Mora skal jobbe.

I utgangspunktet hadde jeg sagt nei. Rett og slett fordi jeg ikke ser noen grunn til å passe barn som ikke er snill med ungen min.

Så kommer det selvsagt helt an på hva som er årsaken til at venninna mi trenger hjelp. Hadde det vært noe veldig viktig så hadde jeg nok bitt tenna sammen for noen timer, hvis hun ikke hadde noen andre.

Nei, vettu hva, har jeg planer så har jeg planer [:)]

Jeg hadde dog stilt opp dersom det var f.eks. en medisinsk krise eller noe annet veldig alvorlig. Jeg er ikke hjerteløs [:-]

kommer ann på hvor gode venner vi er... (men samtidig hadde vi nok ikke vært så gode venner om ungen hennes ikke var snill med ungen min...[>:] )

Back
Topp