Hadde dere turt?

*Caroline

Elsker forumet
...en tur 50 mil hjemmefra i uke 35??
Gutta mine har så lyst til å reise til sommerhuset vårt på Hitra, men jeg vet ikke helt om jeg tør så nærme termin... har litt lyst også da... Sjøen, båtlivet,fersk fisk og ferske krabber frister litt...

Jeg verken turte eller orka å bli med til Sør-Fron i går,så mitt svar er definitivt nei [8D] Men så fødte jeg i uke 36 sist og tar høyde for at det kan bli tidlig fødsel denne gangen også..

Hatt det fint på båttur?

Jeg hadde gjort det ja, så lenge mannen hadde vært med.
Det er kanskje sykehus i nærheten av sommerhuset?

så lenge det er i norge og sykehus i nærheten ser eg ikkje problemet.

men vett om ei her i taktene som nettopp kom hjem fra tyrkia.. blei keisersnitt rett etter hu landa i tyrkia. ka svarte gjør folk i tyrkia(som e 45grader nå) 7 uker før termin.... dumme nek va min første tanke gitt..

kos deg i sommer,og god tur hvis du reise[:)]

Hatt en super båttur [:D] Slappet av masse, og Alvar har kost seg masse![:)] Hadde med meg mannen hjem i dag også. Fantastisk godt å ha begge gutta hjemme.
Merket forøvrig på båten at jeg har begynt å hovne opp i beina, at bekkenløsningen har også satt seg litt foran, og at alt blir litt tyngre på båt [8D] Vet ikke om det har noe med magen eller båten å gjøre da [:)]

Er så usikker på Hitra turen... Har veldig lyst til å føde hjemme på Lillehammer. Og det blir en lang bil tur. Men har samtidig veldig lyst på å være der litt, også for gutta sin del...

hmmm...

Så lenge det ikke er noen mistanke om at du kommer til å føde fortidlig ville jeg dratt. [;)] Og selvfølgelig bør du jo ikke ha noen problemer med bilkjøring.
Så fremst svangerskapet har gått greit hittils er jo ikke sjansen stor for at du skal føde nå.

Skal selv på tur til Ikea ved Stavanger i morra. Tre timers kjøretur. Satser på at det går bra. Mannen skal ikke være med meg, men skal ha med meg ei venninne.

Er 33 uker på vei, så det skal vel noe til at det skjer noe akkurat i morra. Men, helsekortet er som alltid en fast følgesvenn. Kan jo aldri vite...........

ja det spørs jo.. hvor langt er det til nærmeste sykehus. Det er jo mange i norge som bor såpass langt vekke fra sykehus da.

jeg er selv 40 mil unna hjembyen hvor jeg skal føde,har fortsatt 6 uker til termin så babyen burde ikke komme enda-skulle den komme så har de nå sykehus her også! så ja jeg hadde reist en tur,så lenge du klarer å sitte så lenge i bil da [:)]

ORIGINAL: *Caroline

...en tur 50 mil hjemmefra i uke 35??
Gutta mine har så lyst til å reise til sommerhuset vårt på Hitra, men jeg vet ikke helt om jeg tør så nærme termin... har litt lyst også da... Sjøen, båtlivet,fersk fisk og ferske krabber frister litt...

Jeg bor i Elverum, men er hjemme i Trondheim nå allikevel! Bedre sykehus her, så om det skulle skje noe så kan jeg ikke se problemet [:)] så, reis i vei ville nå jeg ha sagt!

nja... jeg var 50 mil unna i uke 33/34... Er jo en smakssak.
Jeg hadde ikke dratt nå, men det er pga bekkenet da.

Hvis formen din er god, så hvorfor ikke?

Så lenge du orker selve reisen, så hadde jeg dratt! Og skulle det skje noe har man heldigvis sykehus rudnt om kring i Norge.

God tur!! [;)]

Back
Topp